Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قاسمی،دادستان قزوین از صدور رای بدوی متهمان پرونده جعل حواله‌های شیر خشک یارانه‌ای خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در تشریح و صدور رای بدوی متهمان پرونده جعل حواله‌های شیر خشک یارانه‌ای در قزوین اظهار کرد: حسب شکایت دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال ۹۷ علیه چهار نفر از پرسنل دو داروخانه در شهر قزوین و بویین زهرا دائر بر مشارکت در جعل حواله‌های شیر خشک، سوء استفاده از سهمیه اختصاصی کالا‌های کوپنی، تحصیل مال از طریق نامشروع، پرونده‌ای در دادسرای قزوین تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی محرز شد که چهار متهم این پرونده، همگی به اتهام جعل تعداد بی‌شماری حواله‌های شیرخشک یارانه‌ای و کلاهبرداری از طریق استفاده از کالابرگ‌های مجعول تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

دادستان قزوین بیان کرد: بر اساس کارشناسی صورت گرفته در این پرونده، مجموعاً مبلغی بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال از طریق این دو داروخانه مذکور تخلف صورت پذیرفته است.

این مقام قضایی استان قزوین عنوان کرد: با عنایت به گزارش دانشگاه علوم پزشکی، تحقیقات انجام شده، نظریه کارشناسی، اظهارات مطلعین، استعلامات صورت گرفته و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری دو قزوین ارسال شد و شعبه ۱۰۲ این دادگاه مبادرت به صدور رای کرده است.

دادستان مرکز استان قزوین تصریح کرد: بر اساس رای صادره، چهار متهم این پرونده که از پرسنل دو داروخانه فوق الذکر می‌باشند، به اتهام تحصیل مال نامشروع به پرداخت بیش از ۳۲ میلیارد ریال در حق صندوق بیت المال و ۱۵ میلیارد ریال در حق صندوق دولت و همچنین شلاق محکوم کرده است.

وی در پایان عنوان کرد: رای صادره از سوی شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو قطعی نبوده و با توجه اعتراض محکومان پرونده به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جعل حواله یارانه ای صدور رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت