Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فاطمه نوروزیان روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: با توجه به وضعیت استان در بیماری کرونا و افزایش بیماران بستری در بیمارستان و همچنین بیشتر شدن تعداد بیماران با حال وخیم هرمزگان، از نظر پزشکی، کاهش حضور در ادارات و دیگر مکان های عمومی توصیه می شود.
وی تصریح کرد: هرچند بانوان و افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای برای دورکاری در اولویت هستند، اما این بخشنامه طبق برنامه ریزی مدیران برای تمام کارمندان زن و مرد قابل اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته دکتر نوروزیان، دورکاری به همراه ارائه گزارش کار روزانه از منزل که نشان دهنده خارج نشدن از شهر و استان است به قطع زنجیره بیماری کرونا کمک می کند.
تعداد بیماران بستری و افراد بدحال رو به افزایش است

رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد: منحنی کرونا و تعداد بیماران بستری و افراد با حال وخیم طی یک هفته گذشته رو به افزایش است.
به گفته دکتر نوروزیان ، هیچ تناقضی در آمار وجود ندارد اما آنچه وزارت بهداشت درباره وضعیت استان منتشر می کند مربوط به سراسر استان است اما هم اکنون چهار شهر بندرعباس، کیش ، بستک و پارسیان در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.
وی تصریح کرد: این به معنای ایمن و مناسب بودن وضعیت سایر شهرهای استان در برابر کرونا نیست، زیرا تعدادی از بیماران از شهرهای غیرقرمز(در وضعیت هشدار) به بندرعباس اعزام و بستری می شوند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اختصاصی ایرنا هرمزگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اختصاصی ایرنا هرمزگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا اختصاصی ایرنا هرمزگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز