Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست سید طاهر حسینی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت بیمارستان شهید رجایی گچساران تکمیل شده است، اظهار کرد: در هفته آینده چهار تخت آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو به تخت‌های بیمارستانی شهید رجایی گچساران افزوده و دیگر بیمار کرونایی به استان اعزام نمی‌شود.

سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران ادامه داد: از تیرماه امسال تا کنون تعداد 2 هزار و 872بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه کرده‌اند که از این تعداد  یک هزار و 656 نفر به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد  یک هزار و 18نفر بستری شدند، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به اکنون 40نفر در بیمارستان فوت شده که 90درصد این فوتی‌ها دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.

 سرپرست  بیمارستان شهید رجایی گچساران با اشاره به افزایش شمار مرگ و میر بیماران کرونایی اذعان کرد: بیشتر بیمراان مراجعه کننده به بیمارستان ساکن شهرهای اطراف و استان‌های همجواز خوزستان و فارس هستند و تنها 70درصد از مراجعه کنندگان بومی شهرستان هستند.

حسینی در ادامه از افزایش تخت‌های مراقبت ویژه خبر داد و گفت: در هفته آینده چهار تخت آی.سی. یو به تخت های بیمارستانی شهید رجایی افزوده می‌شود و دیگر اعزامی به استان نخواهیم داشت.

 سرپرست  بیمارستان شهید رجایی گچساران عنوان کرد:در حال حاضر تمام بخش‌های بیمارستانی تعطیل و به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

 حسینی  در ادامه  تصریح کرد: مشکل دستگاه اکسیژن در هفته آینده مرتفع خواهد شد و دیگری کمبودی در این زمینه نخواهیم داشت.

 وی خاطرنشان کرد: بیمارستان شهید رجایی تا ظرفیت بستری 75 بیمار را دارد و تلاش خواهیم کرد تا مشکلی پیش نیاید.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید بیمارستان بیماران رجایی گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899786

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد