Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ثمینی گفت: ساماندهی قبور شهدای معمولان در ردیف اعتبارات شهرستان دیده و تصویب شود تا اعتباری برای آن در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ ثمینی صبح امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان اظهار کرد: عدم حضور بی دلیل برخی از مدیران در جلسات و خصوصا در جلسه ایثارگران بی دقتی است و اگر موردی دارند باید از قبل اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برخی از مصوبات نشان می دهد مصوبه وجود دارد، ابلاغ هم شده اما در اجرا همراهی و همکاری لازم صورت نگرفته و مصوبه بدون اجرا باقی مانده است که ضروری است تا مصوبات پیگیری لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: شهراری ها با مشکلات مالی مواجه هستند اما مدیریت شهری در اختیار شهرداری است و توانمندی شهرداری ها به لحاظ نیرو و امکان قابل مقایسه با سایر دستگاه ها نیست که در این راستا اقدامات لازم از جمله فضا و نگهداری گلزار را انجام دهند.

ثمینی گفت: تفاهم نامه ای که استانداری و بنیاد شهید منعقد کردند، انتظار این است که دستگاه های دخیل در همان قرارداد باید همراهی لازم را داشته باشند و باید عملیاتی شود.

اوبا اشاره به تبدیل وضعیت،خاطر نشان  کرد: این موضوع با دستگاه مدیریت و برنامه ریزی پیگیری لازم صورت گیرد و بنیاد شهید هم پیگیری لازم را داشته باشد. اگر موانعی وجود دارد قبل از این جلسات بررسی شود تا موانع برطرف شود و در جلسه بعدی تصویب گردد.

معاون سیاسی استانداری لرستان با اشاره به طرح سپاس بیان کرد: همه مدیران در طول سال سرکشی از خانواده های شهدا را در دستور کار داشته باشند و با توجه به شرایط باید تکریم شوند؛ همه ما مرهون خون شهدا هستیم و برخی از جانبازان گلایه دارند که از آنها سرکشی نمی شود که لازم است بنیاد شهید سرکشی لازم را انجام دهد.

او خاطر نشان کرد: دستگاه ها نسبت به سهم استخدام ایثارگران اقدام کنند و این قانونی است و منتی نیست چرا که این اجرای قانون است و دستگاه ها این مهم را مد نظر قرار دهند.

ثمینی با اشاره به ساماندهی قبور شهدای معمولان گفت: لازم است که در ردیف اعتبارات شهرستان دیده و تصویب شود تا اعتباری برای آن در نظر گرفته شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایثارگران معمولان گلزار شهدا ثمینی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت

منبع: خبر آنلاین

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت