Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و موج واکنش ها نسبت به توهین علیه پیامبر اسلام از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، اظهارات اسلام ستیزانه امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و حمایت او از توهین به اسلام و پیامبر اکرم (ص) توسط مجله «شارلی ابدو» موجی از واکنش‌های منفی را در میان ملت‌های مسلمان به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و همچنین همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) نیز با شعار «دریا مبرّا از پلیدی‌ست» به طرحی از پیامبر مهربانی‌ها اختصاص پیدا کرده است که توسط طراحان خانه طراحان انقلاب اسلامی خلق شده است.

در بخشی از این دیوارنگاره نیز جمله «ناپاکی‌ها نمی‌توانند ساحت پاک پیامبر رحمت (ص) را بیالایند» نوشته شده است.

کد خبر 453146

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خیابان ولیعصر دیوارنگار میدان ولیعصر ولادت حضرت محمد ص حضرت محمد ص پیامبر اکرم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور

رئیس سازمان سنجش: همکاران ما از ۵ فروردین تا فردا ساعت ۱۴ در قرنطینۀ کامل هستند. در این مدت حتی اجازۀ تماس تلفنی با خانوادۀ خود را ندارند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • دیوارنگاره‌ای به یاد «ماسا»
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • فیلم/ قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد