Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نباید از اولویت خارج شود، گفت: جوانان مؤمن و آتش به اختیار به شکل تیمی و تخصصی سرفصل‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در استان پیگیری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد در دیدار با اعضای قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب راهبرد و چشم انداز انقلاب را ترسیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بیانیه باید جز اقدامات مهم و اولویت‌دار در استان و دستگاه‌ها باشد و این قرارگاه باید با اولویت این مسئله را پیگیری و اجازه ندهد از اولویت خارج شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: این بیانیه جامع، کامل و دارای سرفصل‌های است؛ برای اینکه بتوانیم به اهداف این بیانیه برسیم، نیازمند کار تیمی و تشکیلاتی هستیم.

وی بیان داشت: برای تحقق این بیانیه نیاز به کار تخصصی داریم و در هر یک از سرفصل‌های هفت‌گانه این بیانیه لازم است قرارگاه افراد متخصص و جوان را به کار گیرد و برای هر حوزه نقشه بومی و راهبردی را با توجه به نیازهای استان تدوین کند.

دوره یک روزه «طلایه‌داران گام دوم» در رشت برگزار شد خوزستان|مفهوم‌سازی "بیانیه گام دوم انقلاب" انقلاب ضروری است امام جمعه تبریز: تبیین گام دوم انقلاب رسالت مهم بسیج دانش آموزی است

امین ترابی‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و مسئول قرارگاه جوانان بیانیه گام دوم انقلاب در خوزستان نیز در این برنامه گفت: این قرارگاه، یک قرارگاه مردمی و آتش به اختیار است و به هیچ دستگاه یا نهادی متصل نیست.

وی افزود: براساس فرمایش مقام معظم رهبری با استفاده از نیروهای مردمی در کارگروه‌های رسانه، آموزش و پرورش، فرهنگی، حوزه علمیه، سبک زندگی و صنعت حلقه‌های میانی را تشکیل دادیم و امیدواریم بتوانیم با استفاده از جوانان انقلابی این بیانیه را در خوزستان عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/341/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در استان خوزستان به سمت عادی شدن و بارندگی پیش می رود؛ بنابراین فعالیت کلیه مدارس استان در نوبت عصر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طبق روال عادی فعال هستند.

این در حالی است که با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام شد.

کد خبر 6092959

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان