Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «محمد خلجی» روز دوشنبه در حاشیه اجرای طرح عملیاتی قرارگاه شهید راه سلامت امیر سرتیپ «قاسم جلیلوند» استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح در راستای آموزش، اقناع سازی و افزایش آگاهی مردم در خصوص خطرات بیماری کرونا است و با متخلفان و ناقضان دستورالعمل‌های بهداشتی برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، اصناف، پلیس راهنمایی و رانندگی و تشکل‌های مردم نهاد اجرا می‌شود و تیم‌های مشارکت کننده در نقاط مختلف شهر و به‌ویژه نقاط پرتردد حضور دارند و ضمن آگاهی رسانی به مردم با صنوف و رانندگانی که نسبت به ماسک زدن و سایر پروتکل‌های بهداشتی بی تفاوت باشند، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: تدابیر ویژه در پلیس اماکن این استان برای مهر و موم صنوف متخلف اندیشیده شده و انتظار است همه صنوف برای جلوگیری از برخورد قانونی، قوانین و نکات بهداشتی وضع شده را رعایت کنند و به هیچ عنوان به افرادی که ماسک نمی‌زنند، خدمات ارایه ندهند.

سرهنگ خلجی اظهار داشت: دوربین‌های نظارتی درون شهری نیز برای شناسایی رانندگان متخلف در بحث رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا به کار گرفته شده و ماموران راهنمایی و رانندگی نیز عملکرد رانندگان را با دقت رصد می‌کنند.

وی گفت: اجرای این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و انتظار است اقشار مختلف مردم برای حفظ جان و سلامت خود و عزیزانشان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی انتظامی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی انتظامی ویروس کرونا اراک استان مرکزی انتظامی اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس