Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@23:17:05 GMT

۱۱ قلاده روباه گرفتار در لرستان نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۸۴۶۹

۱۱ قلاده روباه گرفتار در لرستان نجات یافتند

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۱۱ قلاده روباه گرفتار شده در یک منبع ذخیره آب کشاورزی شهرستان الیگودرز نجات یافتند و در طبیعت رهاسازی شدند.

مهرداد فتحی بیرانوند روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: پس از تماس یکی از همیاران محیط زیست مبنی بر گرفتار شدن ۱۱ قلاده روباه در یک منبع ذخیره آب کشاورزی الیگودرز، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به محل اعزام شدند و روباه‌ها را با همکاری اهالی روستا نجات دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به مخاطرات محصور نبودن این مخازن و ایستگاههای انتقال آب برای حیات وحش افزود: مالکین منابع آب و استخرهای کشاورزی موظف به محصور کردن این مکان‌ها هستند چراکه در صورت آسیب به حیات وحش، مورد پیگرد قضایی قرار می گیرند.

فتحی بیرانوند از تمامی دوستداران حیات وحش خواست در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را به ادارات محیط زیست و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

    لینک کوتاه: asriran.com/003AC1

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آزاد سازی روباه لرستان حفاظت محیط زیست محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی اظهار کرد: در پی وقوع سیل در ارتفاعات موسوم به شملق مفقودی این ۲ نفر گزارش شده بود که نجاتگران هلال احمر پس از حدود ۲ ساعت تلاش و جست و جو، آنان را پیدا کرده و نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار افزود: مأموران این جمعیت همچنین پس از رسیدن به صحنه حادثه و مشاهده انسداد جاده روستای ساروق داورزن بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، به ۲ خودرو که در مسیر گرفتار شده بودند، امدادرسانی کرده و آنان را از مسیر سیلاب بیرون کشیدند.

وی اظهار کرد: پس از این حادثه و به دنبال بارش‌های شدید ساعات گذشته که منجر به وقوع سیل و ورود گل و لای به منازل روستای سلیمانیه در شرق سبزوار شد، تیم‌های امدادی بلافاصله به این منطقه اعزام شده و به یاری مردم گرفتار شده در سیلاب شتافتند.

رفیعی گفت: تیم‌های امداد و نجات همچنان در حال امدادرسانی به مردم روستای سلیمانیه هستند و با توجه به گزارش‌های دریافتی حدود ۱۰ منزل مسکونی درگیر سیلاب شده‌اند.

کد خبر 6096644

دیگر خبرها

  • تولد نخستین گوزن زرد ایرانی در این استان
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • تولد نخستین گوزن زرد ایرانی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است