Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آشتاب از پرداخت مبلغ 181 میلیارد و 889 میلیون تومان تسهیلات به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده‌ از کرونا در استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری  لرستان ؛ آشتاب صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از شیوع بیماری کرونا در استان صیانت از واحدهای کار و تولید و مساعدت به دوام و قوام این کسب و کارها در دستور کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت اظهار کرد :با همکاری و هماهنگی کلیه دستگاههای اجرایی و بانکهای استان تاکنون تعداد 29 هزار و 470 پرونده کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا با اشتغال 36 هزار و 625 نفر با اعتبار 291 میلیارد و 919 میلیون تومان به بانکهای عامل معرفی شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه اکثر پرونده های واحدهای متضرر دیده در کارگروه اشتغال استان بررسی و برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شده اند تصریح کرد : تاکنون مبلغ 181 میلیارد و 889 میلیون تومان تسهیلات به 20 هزار و 176 پرونده با اشتغال 23 هزار و 697 نفر به واحدهای استان پرداخت شده است . آشتاب تصریح  کرد: این تسهیلات تخصیصی برای فعالان آسیب دیده از کرونا در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی، فرهنگی، گردشگری ، مراکز آموزشی و فنی حرفه ای، کمیته امداد، بهزیستی، ورزش و جوانان، جهادکشاورزی، بهداشت و درمان و حمل و نقل جاده ای است. او اعتبار تخصیص داده شده برای پرداخت به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا را مبلغ 696 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : این تسهیلات تنها به متقاضیانی تخصیص داده شده که در سامانه «کارا» ثبت‌نام کرده و به بانکهای عامل معرفی شده باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران آشتاب کسب و کارهای آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب