Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@16:56:22 GMT

تکریم ارباب رجوع پاشنه آشیل سازمان است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۸۵۷۶

تکریم ارباب رجوع پاشنه آشیل سازمان است

مدیر کل تامین اجتماعی استان در دیدار با روسای شعب تابعه،با اشاره به ساختار درآمد هزینه ای سازمان،مشتری مداری وتکریم ارباب رجوع را به مثابه پاشنه آشیل سازمان دانست و بر ضرورت برنامه ریزی موثر در جهت ارتقا آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سید احمدی سیدی در دیدار با روسای شعبه تابعه استان،یکی از اصول اساسی و پایه ای سازمان را توجه به اصل تکریم ارباب رجوع و توجه به مطالبات و خواسته های آنان ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت:سازمان تامین اجتماعی سازمانی درآمد-هزینه ای است و از محل بودجه دولتی هیچگونه عوایدی ندارد و صرفا بر مبنای وصول حق بیمه های جاری اداره     می شود.

وی ادامه:از دیگر سو بر مبنای اصول مورد تایید ILO   تامین اجتماعی بر اصل سه جانبه گرایی استوار است و لذا کارفرمایان و بیمه پردازان شرکای اصلی تامین اجتماعی محسوب می شوند.

سید احمد سیدی متذکر شد:بهمین دلیل توجه ویژه به شرکای سازمان که در تامین منابع جاری سازمان نقش اساسی دارند ضروری است و باید در این زمینه برنامه ریزی اصولی صورت پذیر.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی آموزش نیروی انسانی و ارائه سرفصل های مبتنی بر تکریم مراجعین و مشتری مداری و نظارت بر رفتار کارکنان را ازجمله امور موثر در زمینه ارتقا مشتری مداری عنوان کرد.

سیدی افزود: نحوه ارائه خدمات سازمان به مخاطبین و به روز رسانی فرایندهای مرتبط نیز از جمله موارد موثر در امر مشتری مداری هستند.

وی متذکر شد:اقدامات اخیر سازمان در زمینه استقرار سامانه خدمات غیر حضوری و بستر الکترونیکی خدمات رسانی از جمله الگوهای بسیار موفق سازمان برای دیگر سازمانهاست.

وی افزود:یقینا درکنار تمام ساختارهای سیستمی و الکترونیکی پرداختن به موضوعات رفتاری و شخصیتی کارکنان و تلاش در جهت توانمند سازی آنان بمنظور ارائه خدمات بهینه در کنار رفتارشایسته و در شان سازمان تامین اجتماعی از جمله راهکاری مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی کارفرمایان مشتری مداری تکریم ارباب رجوع تامین اجتماعی مشتری مداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟