Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سرهنگ بهمن رستمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: هفت ماه نخست امسال پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی استان توانسته کالاهایی به ارزش157 میلیارد ریال کشف کند که عمده کالای احتکاری کشف شده شامل 120 تن برنج، 164 تن شکر، 143 تن عسل، 5 هزار و 300 لیتر روغن نباتی، 14 تن کود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این خصوص 10 انبار احتکار پلمب شده اند، تصریح کرد: در این راستا 56 خودرو سواری توقیف و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد: کشف 15 هزار و 150 عدد ماسک بهداشتی، 11 هزار و 750 عدد شوینده قاچاق در این مدت از دیگر کالاهای احتکاری کشف شده نیروی انتظامی استان طی امسال بود.

این مقام مسوول با اشاره به رسیدگی به اخلال در نظام بازار ارز، ادامه داد: در این راستا  34 نفر دستگیر شدندکه میزان ارزش ریالی ارز غیرقانونی2 هزار و 926 میلیارد ریال است.

رستمی با بیان اینکه در این زمینه  15 صرافی غیرمجاز پلمب شده اند، گفت: عملکرد صرافی های دارای مجوز نیز در کنار صرافی های فاقد مجوز مورد رصد قرار می گیرد.

وی با اشاره به پرونده های زمین خواری شناسایی شده در استان طی امسال، اظهار داشت: در بحث زمین خواری 134 پرونده در استان مورد بررسی قرار گرفته و در این راستا 137 متهم دستگیر شده است که نتیجه این اقدامات منجر به بازپس گیری  281 هکتار اراضی دولتی و مراتع  است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی آذربایجان غربی ارزش ریالی اراضی باز پس گیری شده را 803 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: سردشت بیشترین زمین خواری را در استان به خود اختصاص داده است.

رستمی با اشاره به آمار قاچاق مکشوفه، اظهار داشت: امسال یک هزار و 660 فقره عملیات منجر به کشف کالای قاچاق در استان انجام گرفته است که ارزش کالاهای مکشوفه 113 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به دستگیری یک هزار و 867 نفر قاچاقچی، تصریح کرد: در این راستا 883 دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد.

این مقام مسوول ادامه داد: بخشی از کالاهای مکشوفه شامل 308 تن کود شیمیایی، 176 تن گندم، 139 تن آرد، 122 تن برنج، 7.5 تن چای، 34 تن شکر، یک و نیم میلیون قلم لوازم بهداشتی،  463 هزار لیتر فرآورده های نفتی و 12 هزار پاکت سیگار است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان دستگیری نیروی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری