Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان پیشین شیاطین سرخ با وجود شروع ضعیف این تیم در فصل جدید لیگ برتر، نیازی به اعمال تغییر در کادر فنی نمی بیند. 

مارک بوسنیچ می گوید عجله کردن در قبال اوله گونار سولسشر عواقب خوبی نخواهد داشت و او به طور تمام قد از سرمربی منچستریونایتد دفاع می کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، منچستریونایتد بدترین شروع خود در لیگ برتر پس از فصل 14-2013 را تجربه می کند چرا که آن ها از 18 امتیاز ممکن فقط 7 امتیاز به دست آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست 1-0 روز گذشته مقابل آرسنال نشان داد که سولسشر همچنان باید منتظر اولین پیروزی خانگی تیمش در فصل جدید لیگ برتر بماند. در این شرایط بوسنیچ، مدیریت و هواداران منچستریونایتد را به آرامش دعوت کرده است. 

وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، همیشه حرف از سرمربی به میان می آید. اگر من جای مدیران بودم، صراحتا می گفتم اوله گزینه انتخابی ما است.  تا جای ممکن در بازار نقل و انتقالات از او حمایت کردیم و حالا باید زمان کافی را هم در اختیارش قرار بدهیم. نمی توان هر چند فصل سرمربی عوض کرد و انتظار داشت اوضاع خوب و ایده آل پیش برود. واقعا نمی فهمم آن هایی که می گویند باید او را کنار گذاشت، از کجا پیدا شده اند. 

بوسنیچ همچنین گفت:

اگر فرد دیگری را بیاورید، او اندیشه های خودش را خواهد داشت و یکی-دو سال دیگر را صرف ساختن تیم مد نظر خود خواهد کرد؛ در آن صورت باز هم این شک وجود خواهد داشت که آیا تیم می تواند به سطح بالاتری برسد یا نه. حداقل اوله مدتی است آنجا حضور دارد و باشگاه را می شناسد. او در حال تشکیل ترکیب خوبی است. باید به او فرصت داد تا پتانسیلی که طی 18 ماه الی دو سال اول نشان داد را شکوفا کند.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این لاک پشت فکر جالبی برای کند بودن خودش کرده! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • این لاک پشت فکر جالبی برای کند بودن خودش کرده! (فیلم)
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد