Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۰ نفر بر اثر کرونا جان باختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا، دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز 12 آبان 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 8 هزار و 289 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که سه هزار و 23 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 628 هزار و 780 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 440 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 35 هزار و 738 نفر رسید البته خوشبختانه تا کنون 491 هزار و 247 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته لاری 5315 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون پنج میلیون و یک هزار و 422 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نمودار روند کشوری موارد بستری و سرپایی مطابق با تصویر زیر است.

نمودار روند کشوری موارد فوت شده بر اثر ابتلا به کرونا در تصویر زیر آمده است. 

 

آخرین آمار جهانی کرونا/ آمریکا با 9.4 میلیون مبتلا و 236 هزار کشته در رده نخست +جدول تغییرات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است

مهدی اله‌پور گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۷۳ نشانگر هوای سالم است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۹۱ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از فوت بیماران تالاسمی در ایران
  • آمار هولناک از فوت بیماران ایرانی به دلیل نبود داروهایشان!
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند