Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@09:13:10 GMT

العربی، الدحیل و الریان مجوز حرفه ای گری نگرفتند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۸۷۶۵

تیم‌ های ابراهیمی، چشمی و علی کریمی در قطر مجوز حرفه‌ای نگرفتند

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های قطر اسامی تیم‌هایی که این مجوز را گرفته‌اند، اعلام کرد.

به گزارش طرفداری، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال قطر اسامی باشگاه‌هایی که موفق شدند این مجوز را برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنند، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس باشگاه‌های العربی (با حضور مهرداد محمدی و مهدی ترابی)، الدحیل (رامین رضاییان)، الغرافه، الریان (شجاع خلیل زاده)، السد و السیلیه موفق شدند این مجوز را بگیرند.

این مجوز به مدت یک سال و برای فصل ۲۰۲۱ معتبر است و باشگاه‌هایی که چنین مجوزی نگیرند در صورت کسب سهمیه آسیایی قادر به شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان نیستند.

تیم‌های الاهلی (با حضور امید ابراهیمی)، القطر (علی کریمی) و ام صلال (روزبه چشمی) از تیم‌هایی هستند که این مجوز را نگرفته‌اند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجوز حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!

به گزارش ورزش سه، شاید اعتقاد عمومی بر این باشد که این دو باشگاه با این اقدام از نظر دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکلی نخواهند داشت اما علی کفاشیان اعتقاد دارد که این دو تیم به دلیل عدم دریافت حق پخش تلویزیونی به مشکل خواهند خورد. 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در ابتدا در خصوص واگذاری این دو باشگاه می‌گوید: «پیش از این صحبت کرده بودم که تنها راه واگذاری دو باشگاه برگزاری مجمع و واگذاری به بخش خصوصی بود که این کار انجام شد و بالاخره این دو باشگاه واگذار شدند تاAFC  ایرادی در خصوص مالکیت دو باشگاه نگیرد و روند حرفه‌ای‌سازی استقلال و پرسپولیس انجام شود.»

او ادامه داد: «اعتقاد من بر این است شرکت‌هایی که این دو باشگاه به آنها واگذار شده، تنها همانند عابر بانک نباشند و به تمام مسائل ریز و درشت این دو باشگاه ورود کنند تا استقلال و پرسپولیس مشکلات گذشته را نداشته باشند. بدهی‌های انباشته شده یکی از مشکلات این دو تیم بوده که سال‌ها از یک مدیر به مدیر دیگر انتقال می‌یافت. با بحث واگذاری دو باشگاه امید می‌رود تا این دو تیم از نظر مالی سروسامان بگیرند.» 

کفاشیان همچنین درباره حق پخش یادآور شد: «این موضوع مهمی است که با وجود صحبت‌هایی که در خصوص آن شده، تاکنون به نتیجه نرسیده و می‌تواند مشکلاتی برای دو باشگاه در مسیر حرفه‌ای‌سازی ایجاد کند. در واقع با عدم دریافت حق پخش، در تراز مالی دو تیم امتیاز منفی وارد می‌شود. البته پیش از این اقداماتی در خصوص دریافت حق فوتبال از صدا و سیما صورت گرفت و جلوی دوربین‌های صدا و سیما گرفته شد اما در واقع باید قبول کنیم که زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد.»

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • (ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح