Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دیدارهای دوستانه پیش رو، فردا، سه‌شنبه با تیم بادران، روز جمعه با تیم پارس جنوبی جم و هفته آینده نیز یک دیدار دیگر با یک تیم لیگ برتری برگزار خواهیم‌کرد که هر سه مسابقه در تهران خواهد بود.

وی اضافه کرد: پیش از این، ۲ دیدار دوستانه برگزار کرده‌ایم که برابر مس کرمان به تساوی بدون گل رسیدیم و در برابر تیم لیگ برتری تراکتور تبریز با نتیجه سه بر یک شکست خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه بیان کرد: طی روزهای گذشته قرارداد بازیکنان مدنظر سرمربی تیم به امضا رسید که بر این اساس با پرهام تریوه در پست دروازه‌بان، علی بشیری، فرزین فرجی و صابر حسن‌پور در پست دفاع، آرمین مصطفوی، محمد رستمی‌زاد، اکبر صفرزاده، قادر رشیدی، آرمان سوداگر، هادی آقازاده و عماد علیپور در پست خط میانی و بهمن رسول‌پور و عرفان مصطفی‌زاده در خط حمله قراردادی به مدت سه فصفل منعقد شد.

بهاری ادامه داد: همچنین قرارداد چهار بازیکن جوان تیم فرشاد رییسی، عطا کریم‌پور، مهدی قربانی و فرزاد نبی‌زاده به مدت سه فصل تمدید شد.

طبق قرعه کشی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم ۹۰ ارومیه فصل جدید لیگ دسته یک را در تهران و در دیدار با هوادار این شهر آغاز خواهدکرد و سپس در هفته‌های دوم تا چهارم به ترتیب با گل‌ریحان البرز در ارومیه، فجر سپاسی در شیراز و شاهین شهرداری بوشهر در ارومیه دیدار خواهدکرد.

۹۰ ارومیه در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با ۱۳ برد، ۱۳ مساوی و هشت باخت و کسب ۵۲ امتیاز در رده هفتم ایستاد؛ نماینده فوتبال ارومیه با دریافت ۲۰ گل به طور مشترک با تیم آلومینیوم اراک بهترین خط دفاعی را در بین ۱۸ تیم کسب کرد.

فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال، اواخر آبان امسال آغاز خواهدشد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه اخبار کنکور ۹۰ ارومیه لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم

بیشتر از ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس و سپاهان برای تماشای الکلاسیکوی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

باتوجه به نتیجه‌ای که در تقابل تراکتور تبریز و استقلال تهران در بازی امروز به‌دست آمد، حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند با نمایش درخشان شاگردان اوسمار وی را بتوانند در پایان بازی مقابل سپاهان جشن پیروزی برپا کنند و به صدر جدول برسند.

هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم که تعدادشان به بیشتر از هزار نفر می‌رسد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند و طبیعتاً علاقه‌مند هستند که طلایی‌پوشان نصف‌جهان علی‌رغم نتایج نه‌چندان خوب‌شان در هفته‌های گذشته در برابر پرسپولیس صاحب پیروزی شوند و مانند سال قبل با دست‌پر تهران را از بازی با پرسپولیس ترک کنند.

طرفداران قرمزهای پایتخت قبل از شروع بازی الکلاسیکو با استفاده از فلش‌های موبایل‌های‌شان نورافشانی جالبی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی به‌نمایش گذاشتند و تقریباً برای حمایت از پرسپولیس حضور بیشتر از ۶۰ هزار نفری دارند.

کد خبر 749852

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان