Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فردا، متن پیام تبریک محمد باقر قالیباف به شرح ذیل است:

«السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

صمیمانه ترین تبریکات و تهنیت اینجانب را به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر امین و صادق، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) پذیرا باشید.

امید است با توسل به سیره پیامبر اعظم(ص) از مسیر تقویت و تحکیم برادری و همدلی به وحدت کلمه در میان امت بزرگ اسلامی نائل آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که خباثت ها و شرارت‌ها، امت بزرگ اسلام و پیامبر عظیم الشأن آن را مورد اسائه ادب قرار داده است، بی تردید با تمسک به قرآن کریم و استعانت به سنت نبوی (صلی الله علیه و آله و سلم) امت اسلامی مسیر سعادت را خواهد پیمود.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تاکید بر اهمیت همکاری‌های همه‌جانبه میان کشورهای اسلامی و ارتقای مراودات پارلمانی از درگاه خداوند متعال سلامت و موفقیت روز افزون جنابعالی و نمایندگان محترم پارلمان و پیشرفت و سعادت دولت و ملت شما را مسئلت می نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران»

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است به گزارش تسنیم، «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشورهای آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشورهای آفریقایی برای این کشورها و پیشرفت آنها هستیم، اما کشورهای غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشورهای آفریقایی بوده و هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی