Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی در حاشیه مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه لشکر ثارالله کرمان اظهار داشت: مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه و رزمایش مواسات که فرمان امام‌المسملین بود از نیمه شعبان شروع شد و امروز مرحله سوم آن تحت قرارگاه امام حسن (ع) توسط سپاه و بسیج در سراسر کشور آغاز و تا پایان ماه شعبان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: در این بازه زمانی از اول ربیع تا پایان نیمه شعبان در 25 مناسبت 59 برنامه اجرا خواهد شد؛ برنامه کمک‌های مومنانه در این مرحله با مرحله اول و دوم متفاوت است. علاوه بر کمک‌های معیشتی بحث ازدواج آسان، اشتغال، مسکن و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را هم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در استان کرمان مرحله سوم منطقه‌ای انجام می‌شود و برنامه ما به مناسبت هفته وحدت و 13 آبان روز مبارزه با استکبار شروع شد که پنج شهرستان قلعه‌گنج، نرماشیر، ریگان، رودبار و فهرج در دستور کار است در این دوره در مجموع 6 هزار و400 بسته معیشتی با هماهنگی بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، سپاه و بسیج توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر بسته تقریبا 400 هزار تومان ارزش دارد و شامل برنج، روغن، چای، حبوبات، رب گوجه، تن ماهی ماکارونی و سویا می‌شود، عنوان کرد: در کل 2 میلیارد و 560 میلون تومان هدیه‌ای است که برای خانواده‌هایی که شناسایی شدند و مشکل معیشتی داشتند به ویژه کسانی که شغل‌شان به واسطه کرونا دچار آسیب شده است، با افتخار و رعایت کرامت و به صورت شبانه این هدایا در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: حرکتی که امید رو جلو به جامعه را تزریق کرد یک حرکت الهی بود و این کار عملیاتی نمی‌شد مگر با دیدگاه و آرمان اصیل تفکر بسیجی و اگر ما بخواهیم این حرکت بزرگ را معرفی کنیم با یک مثلث "توجه جدی به مسائل اعتقادی، حرکت انقلابی و حرکت مردمی" تحت امر امام با فرهنگ جهادی و بسیجی توصیف خواهیم کرد.

معروفی بیان داشت:  خیلی از کسانی که در این کمک مومنانه شرکت می‌کنند ممکن است پرونده در بسیج و سپاه هم نداشته باشند اما زیبایی تفکر بسیجی دارند.این تفکر می‌تواند ما را نجات دهد.

وی با بیان اینکه ما هیچوقت توجه به عربده‌کشی دشمنان نمی‌کنیم و اگرچه مظلوم هستیم اما قوی هستیم و توکل‌مان به قرآن و دین‌مان است، تصریح کرد: ما ملت امام حسینیم و تکیه‌گاه همدیگر هستیم نگاه به قومیت و مذهب و نگاه سیاسی نداریم و نگاه‌مان به رسالت‌مان است که به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/80016/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رزمایش مرحله سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند و باید از ظرفیت نظام تعلیم و تربیت بیش از این استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم و جمعی از کارگران و نیروهای عقیدتی، سیاسی سپاه در اردبیل، اظهار داشت: عزت، استقلال و عظمت یک کشور مرهون تحولات علمی است؛ چرا که علم سلطان است و مبدأ تغییر و تحول در جامعه به شمار می‌رود.

وی ضرورت بها دادن به نظام تعلیم و تربیت را با توجه به نقش تأثیرگذار آن در تربیت نخبگان و نیروهای کارآمد جامعه یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه محور و اساس تحول و توسعه نیروی انسانی است، باید به نظام آموزش و پرورش بها داده شود تا بهترین و خلاق‌‌ترین نیروها در این مجموعه پرورش یافته و تحویل جامعه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلم خیر و نیک، معلم سرشار از برکت برای جامعه و حرکت پیشرونده آن است و باید همه قدر این نیروهای ارزشی را بدانیم و در کنار آنها به تربیت و تعالی نسل آینده کمک کنیم.

عاملی جامعه، خانواده و مدرسه را سه ضلع اصلی اصول و مبانی تربیتی و تحقق نظام تعلیم و تربیت شایسته و برازنده نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: باید در مسیر توسعه و پیشرفت قدر این ذخایر ارزشمند را بدانیم و در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی معلمان تلاشی جدی‌تر انجام شود.

وی به نقش و جایگاه کارگران در تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و ادامه داد: کارگران عنصر اصلی در تحقق این شعار هستند و باید به تقدس کار و درآمد حاصل از کار شایسته و کسب روزی حلال بهای بیشتری داده شود.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کارگران در حقیقت چرخ‌های توسعه کشور را با تلاش شبانه‌روزی خود می‌چرخانند و باید این نیروها مورد ارزش و تکریم بیشتری قرار گیرند.

عاملی، همچنین هفته عقیدتی، سیاسی سپاه را به تلاشگران گمنام این عرصه تبریک گفت و اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد ارزشی شکل گرفت تا بهترین نیروها در مسیر تربیت ارزشی و آسمانی قرار گرفته و بتوان تحولات خوبی را در مجموعه سپاه پاسداران و عظمت تحولی آن ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: عقیدتی، سیاسی سپاه در حقیقت کانون اصلی و مرکزیت حرکت تحولی این مجموعه به شمار می‌رود و باید مخلص‌ترین نیروها در این نهاد به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار