Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهتمام جدی در ساماندهی مقبره الشهدا لواسانات و رودبار قصران در دستور کار مسئولین قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، ساماندهی مدیریتی، محیطی و سازه مقبره الشهدا بیرق‌الحسین علیه‌السلام (شهدای گمنام لواسانات و رودبار قصران واقع در زردبند) در دستور کار جدی امام جمعه لواسان و دغدغه‌مندان فرهنگی منطقه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان، در نشست هم‌اندیشی با جمعی از فعالان و دغدغه‌مندان فرهنگی منطقه در خصوص ساماندهی تپه بیرق‌الحسین (ع)، بیان داشت: تحقق این مهم مستلزم بررسی کارشناسی محیط، مشورت جمعی، ارائه راهکارهای اجرایی، تصمیم‌گیری نهایی و اهتمام لازم برای پیگیری امور است.

وی افزود: پیکر شهدای عظیم‌الشان گمنامی که در این تپه به خاک سپرده شده‌اند، برکت لواسانات و رودبار قصران هستند و این مقبره‌الشهدا بایستی با اجرای برنامه‌ای دقیق و کارشناسی به قطب فرهنگی منطقه مبدل شود.

امام جمعه لواسان تاکید کرد: برای ساماندهی بیرق‌الحسین (ع) لازم است دستگاه‌های فرهنگی، شهرداری‌ها، خیران و اهالی با همکاری و همدلی حداکثری نسبت به انجام وظایف قانونی و شرعی خود برای حفظ نام و یاد شهدا در اقدام کنند.

لواسانی خاطرنشان کرد: امروز مهم‌ترین مسئولیت فرهنگی ما، حفظ و انتقال ارزش‌ها و فرهنگ مهم ایثار و شهادت به نسل جدید است تا آنان نیز شهدا را که بی‌ادعا در راه اسلام و دفاع از میهن اسلامی جان خود را فدا کردند، الگوی خویش قرار داده و مسیر سعادت و عزت خود و کشور را پیش بگیرند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه لواسانات مقبره شهدا لواسانات و رودبار قصران مقبره الشهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند