Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@11:46:45 GMT

آموزش تعمیرات کامپیوتر

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۹۰۸۵

آموزش تعمیرات کامپیوتر

امروزه نیاز به کامپیوتر به قدری گسترده است که درهرمکان، شکلی از انواع کامپیوتر به چشم می خورد و مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام نمای دانش، استفاده مستمر از کامپیوتر و تجهیزات الکترونیکی باعث می گردد این قطعات بصورت دوره ای نیاز به سرویس و یا تعمیرات داشته باشند و از این رو بازار خوبی برای تعمیرکاران این تجهیزات فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چقدر علم پیشرفت می کند، تکنولوژی ساخت کامپیوترها پیشرفته تر شده و کار تعمیرات آن ها به همان اندازه به علم بیشتری نیازمند خواهد بود و توانایی بیشتر تعمیرکار را می طلبد، لذا تعمیرکاران پیوسته می بایست علم خود را به روز نمایند تا بتوانند جدیدترین انواع کامپیوتر را نیز تعمیر کنند.  

بازار کار تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

همان طور که اشاره شد یکی از شغل های پر درآمد حوزه تعمیرات، شغل تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ می باشد و بازار قابل توجه ای در حوزه تعمیرات را شامل می شود.

طبق اطلاعات دریافت شده از تعمیرکاران کامپیوتر و لپ تاپ، درآمد ماهیانه این کسب و کار در شروع به صورت تقریبی یک و نیم برابر حقوق یک کارمند معمولی می باشد و با کسب تجربه و حرفه ای شدن، تعمیر کار می تواند تا ۴ برابر حقوق یک کارمند از این حرفه درآمد کسب کند.

چگونه این حرفه پر درآمد را فرا بگیریم ؟

جدای از اینکه شما قصد یادگیری چه شغلی را دارید، می بایست همیشه اطلاعات تان را در زمینه کاری خود بروز کنید، ممکن است شما یک تعمیرکار با ۲۰ سال سابقه کار باشید آیا دیگر نیاز به بروزرسانی اطلاعات تعمیراتی خود نخواهید داشت؟!

خیر، شما همیشه می بایست در راستای پیشرفت کاری خود اطلاعات و مهارت های خود را افزایش دهید لذا می توانید از تمامی ظرفیت های موجود عصر حاضر از جمله جستجو در اینترنت با یک سرچ ساده در گوگل، دریافت بسته های آموزشی، خواندن کتاب مرتبط با حرفه خود و یا شرکت در دوره های حضوری، مهارت خود را پرورش دهید.

یکی از راه های یادگیری مهارت های مختلف، شرکت در دوره های آموزشی فنی حرفه ای می باشد که در صورتی که مدرس دوره دارای تجربه بالایی در زمینه مهارت مربوطه  باشد و همه تجهیزات را موسسه مربوطه فراهم کند می تواند گزینه  مناسبی جهت یادگیری مهارت موردنظرتان باشد.

راه دیگر استفاده از بسته های آموزشی مهارتی می باشد که در صورت معتبر بودن شرکت سازنده مزیت بیشتری نسبت به دوره های حضوری خواهد داشت که در زیربه برخی از آنها اشاره شده است:

. با تهیه بسته های آموزشی شما هر زمان که وقت داشته باشید می توانید دوره مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

. با تهیه بسته های آموزشی  هزینه کمتری نسبت به دوره های حضوری پرداخت می نمایید.

. با تهیه بسته آموزشی زمان و هزینه روزانه مربوط به رفت و آمد صفر می شود.

. با توجه به جامع بودن این آموزش ها و زمان بیشتری که شرکت های سازنده صرف تولید محتوای خود می نمایند،سرفصل های آموزشی جامع تر می باشند و به مطالب روز بازار پرداخته می شود.

 یکی از بهترین موسسات تولید کننده محصولات آموزشی مهارتی، موسسه نمای دانش می باشد که ضمن داشتن تجهیزات پیشرفته، از مدرسین خبره و باتجربه مشغول در همان حوزه جهت آموزش دوره های مهارتی خود استفاده می نماید.

پروژه محور بودن آموزش ها، استودیو پیشرفته، محتوای آموزشی غنی، پشتیبانی دائمی مدرس دوره بخشی از مزیت های محصولات این موسسه می باشد.

در زیر به معرفی بسته آموزشی تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ موسسه نمای دانش می پردازیم:

دوره تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ این موسسه شامل چهار بخش می باشد :

۱. آموزش الکترونیک تعمیرات و آموزش کار با هیتر و هویه کاری.

در این بخش اطلاعات کاملی از الکترونیک عمومی و تمامی قطعات از انوع DIP و SMD معرفی می گردد و روش تست هر یک آموزش داه شده  و همچنین روش کار با دستگاه هویه باد گرم و لحیم کاری روی انواع قطعات آموزش داده شده است.

۲. آموزش تکنسین کامپیوترولپ تاپ :

در این بخش شما در مقام یک تکنسین آموزش می بینید و اطلاعات مفیدی در باره قطعات کامپیوتر، ابزار شناسی، سرویس قطعات، اسمبل کردن و حتی عیب یابی کامپیوتر و لپ تاپ فرا می گیرید.

۳. تعمیرات کامپیوتر

در این قسمت تمامی قطعات کامپیوتر از جمله مادر بورد، پاور، کارت گرافیک، مانیتور، دی وی دی رایتر و... بصورت جداگانه تحلیل و تعمیر هر یک آموزش داده می شود، همچنین از هر قطعه مدل های مختلفی را که دارای عیوب رایج هستند از صفر تا صد مورد بررسی قرار می گیرد  و پس از عیب یابی، تعمیر می شوند.

۴. تعمیرات لپ تاپ

در این بخش ابتدا روش صحیح باز و بست انواع لپ تاپ مورد بررسی قرار می گیرد و سپس قطعات مختلف لپ تاپ معرفی می شود و در ادامه روش صحیح ولتاژ گیری از بردهای لپ تاپ آموزش داده می شود و در نهایت انواع مختلفی از لپ تاپ که دارای عیوب مختلفی هستند بصورت عملی از صفر تا تعمیر نهایی آموزش داده می شود.

از جمله مزیت های این دوره تعمیر و عیبب یابی  تعداد زیادی قطعات کامپیوتر از جمله مادربورد، کارت گرافیک، دی وی دی رایتر و... همچنین عیب یابی  و تعمیر لپ تاپ های مختلف با برندهای گوناگون می باشد.

همچنین شماره مدرس دوره جهت رفع مشکل احتمالی و مشاوره در اختیار مهارت آموز قرار می گیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیرات کامپیوتر تعمیرات کامپیوتر کامپیوتر و لپ تاپ بسته های آموزشی قرار می گیرد آموزش داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر

آقای موسوی کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان این دانشگاه در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.

وی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت دو روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

جذب ۲۵ هزار معلم برای سال تحصیلی آینده +فیلم

موسوی اضافه کرد: در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد