Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در سروآباد گفت: امسال ۶۸ پروژه را با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در این شهرستان اجرا کردیم که برخی به اتمام رسیده و تعدادی نیز تا پایان سال تمام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، محمد علی‌ویسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها در زیرساخت‌های ضروری و اولویت‌دار از جمله آبرسانی، آب شرب، فاضلاب، آبخیزداری، راهسازی و مسجد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعالیت بنیاد علوی در سروآباد از سال گذشته و در حوزه صندوق‌های توانمندسازی آغاز شده است افزود: امسال فعالیت را گسترش دادیم و در مجوع بنیاد علوی در شهرستان سروآباد در سه حوزه عمرانی، اقتصاد و اشتغال و فرهنگی اجتماعی انجام ‌فعالیت است.

علی‌ویسی اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در ۲ حوزه زیرساخت‌های ضروری شامل شامل راهسازی، احداث مدرسه، خانه عالم، آبرسانی، آبخیزداری و زیرساخت‌های اقتصادی شامل احداث آبشخور دام و حوزه آبگیر، کانال آبیاری و آبرسانی به باغات بوده که با هدف کمک به افزایش درآمد روستاییان است.

مدیر نهاد آبادانی وپیشرفت بنیاد علوی در سروآباد با اشاره به اینکه طرح‌ها با مشارکت مردم و دهیاری‌ها در حال پیشروی است یادآور شد: سعی کرده‌ایم طرح‌های نیمه تمام دولتی را در اولویت قرار دهیم.

علی‌ویسی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی و اشتغال تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض و فنی و اعتباری به اهالی روستاها ارائه شده است افزود: اعطای ۱۲۰ میلیون تومان با کارمزد ۲ درصد در مجموع ۲۷ میلیارد تومان از شیوه های این بنیاد در قالب تسهیلات خرد بوده که تا کنون ۱۰۰ نفر به بانک‌ معرفی شده‌اند.

وی اضافه کرد: تسهیلات کلان هم برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده که ۱۲ میلیارد تومان مصوب شده که شامل سه واحد مزرعه پرورش ماهی، سه سردخانه، یک هتل رستوران و یک کارخانه صنایع تبدیلی تولیدات باغی است.

مدیر نهاد آبادانی وپیشرفت بنیاد علوی در سروآباد تاکید کرد: پنج میلیارد تومان در قالب کمک‌های فنی و اعتباری در نظر گرفته شده که برای شبکه‌سازی مردمی، آموزش، ترویج و توانمندسازی به رسته‌های مزیت دار در سروآباد از جمله باغداری، شیلات و صنایع دستی و گردشگری ارائه می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان بنیاد علوی در سروآباد نهاد آبادانی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _چهاردهم اردیبهشت_ در نشست با در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران، اظهار کرد: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری‌های استان است.

وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده‌است، گفت: دغدغه ما مصرف بهینه تخصیص‌های مذکور و جهت‌دهی به سمت پروژه‌های عمرانی است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان لیستی از پروژه‌های عمرانی در جهت بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی اعتبارات پروژه‌ها اختصاص یابد.

کد خبر 750359

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان