Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند ضرب و توزیع سکه‌های تقلبی طلا در شهرستان ملارد و کشف ۹۰ عدد سکه تقلبی خبر داد.

سردار کیوان ظهیری گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش تعدادی سکه یک گرمی تقلبی توسط ۲ مرد جوان در منطقه سرآسیاب، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، فروشندگان سکه‌ها را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند و آن‌ها را حین فروش سکه‌های تقلبی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از متهمان ۳۱ قطعه سکه طلا یک گرمی تقلبی کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به فعالیت باندی در خصوص ضرب و توزیع سکه طلا تقلبی در سطح استان تهران و البرز اعتراف کردند.

انهدام باند ضرب و توزیع سکه‌های تقلبی طلا در تهران

سردار ظهیری خاطرنشان کرد: پس از اعترافات متهمان، ماموران به کارگاه ضرب سکه‌های طلا تقلبی اعزام و در عملیاتی ضربتی ۵ متهم دیگر را دستگیر کردند؛ در بازرسی از محل ۹۰ قطعه سکه یک گرمی طلا تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خاتمه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: رکنا سکه اخبار پلیس اخبار حوادث تهران طلا سکه های تقلبی سکه طلا سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم ایران کرونا دختر پدر مردم علی دایی دستگیر پلیس یک گرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار مجید کریمی به اتفاق هیئت همراه، در نوزدهمین نشست بین المللی رؤسای اینترپل کشور‌های عضو سازمان اینترپل در شهر لیون فرانسه شرکت کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ­۱۹۶ کشور دنیا در این نشست شرکت داشتند، افزود: در این نشست جرائم مختلف از جمله جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن و نحوه برخورد با آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس بین‌الملل گفت: در حاشیه این نشست، چندین ملاقات دو جانبه و چند جانبه با مقامات ارشد پلیس کشور‌های شرکت کننده و مدیران بخش‌های تخصصی سازمان اینترپل داشتیم.

سردار کریمی افزود: در این دیدار‌های هیئت انتظامی ایران در خصوص استرداد متهمانی که تحت تعقیب هستند و اعلان قرمز آنها صادر شده است، با برخی کشور‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب