Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حسین دشتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه نیکوکاران اردبیلی در مرحله نخست رزمایش ایران همدل بیش از ۸۰ میلیارد ریال کمک کردند، افزود: مرحله نخست این رزمایش با عنوان "اطعام مهدوی" و در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم رزمایش ایران همدل نیز مردم و خیرین استان ۵۰ میلیارد ریال به همنوعان خود در اردبیل کمک کردند، بیان کرد: مرحله دوم این رزمایش هم در قالب طرح "اطعام حسینی و احسان حسینی" در ماه‌های محرم و صفر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری رزمایش ایران همدل یاری‌رسانی به فقرا به ویژه اقشار آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا بود، اظهارداشت: باتوجه به وضعیت اقتصادی جامعه در شرایط سخت کرونایی، کمیته امداد استان با اتخاذ تمهیدات لازم و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی همسو گام‌های موثری را برای رفع مشکلات خانوار بی‌بضاعت جامعه برداشته است.

وی از برگزاری مرحله سوم رزمایش ایران همدل در استان خبر داد و اضافه کرد: این مرحله در قالب "هر کارمند یک حامی" در حال برگزاری است که امیدواریم با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی استان تمامی ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین از حمایت‌های حامیان نیکوکار بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون در طرح هر کارمند یک حامی هشت هزار و ۶۰۰ حامی به جمع حامیان استان اضافه شده است، ادامه‌داد: هزار و ۹۰۰ یتیم و حدود پنج هزار فرزند محسنین در استان چشم انتظار کمک‌های حامیان هستند تا بتوانند پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: توانمند سازی و خوداتکایی مددجویان تحت حمایت از اولویت‌های کمیته امداد است چرا که با استقلال مالی آنها علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات این قشر حل خواهد شد، ناهنجاری‌های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.

دشتی افزود: این نهاد همچنان نیازمند یاری و کمک‌های مردم و خیرین برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان است تا بخشی از نیازها و مشکلات اساسی آنها مرتفع گردد.

وی اظهار داشت: خیرین از طریق کد آنی‌ پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت استان اردبیل برسانند.

وی بیان کرد: مردم و خیرین می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای نیازمند و بی‌بضاعت استان برسانند.

وی اضافه کرد: همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ کمیته امداد پل ارتباطی آسان و راحت برای همه اقشار مردم است که می‌توانند انتقادات، پیشنهادات، مشکلات و نوع کمک‌های خود اعم از نقدی و غیرنقدی را به نیازمندان از این طریق اعلام کنند تا همکاران ما با مراجعه به آنها کمک‌های خیرین را دریافت کنند.

وی اظهارامیدواری کرد با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

بیش از ۴۱ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی اردبیل کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی اردبیل اخبار کنکور رزمایش ایران همدل کمیته امداد استان کمیته امداد استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد

حمید قویدل در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور آیت الله عبدالحسین معزی با اشاره به اقدامات این استان گفت: استان اردبیل دارای ۱۰ شهرستان جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

به گفته او در این استان ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری ۲ پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمد‌های استانی اشاره کرد و گفت: در بحث‌های عمرانی اقدامات خوبی در سال‌های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

قویدل با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد دارو خانه‌های استان ۱۱/۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه‌های استان اردبیل یکی از داروخانه‌های فعال کشور به شمار می‌رود.

او همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و گفت: این افراد در سطح پایگاه‌های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به تجهیز پایگاه‌ها و تیم‌های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

قویدل همچنین از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و ادامه داد: در سال گذشته همچنین در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت