Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@06:34:36 GMT

کمال کامیابی‌نیا و مهدی قائدی رقیب شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۹۵۷۴

کمال کامیابی‌نیا و مهدی قائدی رقیب شدند

کمال کامیابی‌نیا و مهدی قائدی دو بازیکن ایرانی هستند که در لیست بهترین هافبک‌های رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، ای‌اف‌سی تصمیم به انتخاب بهترین بازیکنان در هر منطقه از زمین کرده است. در این نظرسنجی که به خط هافبک رسیده، بازیکنانی معروفی مانند سانتی کازورلا، حسن الهیدوس ، بشار رسن، مهدی قائدی، کمال کامیابی‌نیا ، اکرم عفیف و جلال‌الدین ماشاریپف حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نظرسنجی که ای اف سی در صفحه خود قرار داده بشار رسن با اختلاف در صدر جدول قرار دارد و مهدی قائدی و کمال کامیابی‌نیا دو بازیکن ایرانی این جمع هستند که در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

صفحه ای اف سی در توضیحاتش درباره مهدی قائدی آورده است:

مدتی است که مهدی قائدی در ایران از امتیاز بالایی برخوردار است و منصفانه است که بگوییم وی در حال حاضر باارزش ترین دارایی استقلال است. این هافبک با استعداد نشان داد که چرا در دوحه ، با یک بازی عالی در یک خط حمله هیجان انگیز و یک نمایش عالی مقابل الاهلی عربستان که در آن یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، به غول های تهرانی مجوز حضور در مرحله بعدی را داد.

 

هم‌چنین این صفحه درباره کمال کامیابی‌نیا نیز نوشته است:

آقای پیوستگی و ایجاد ثبات در موتورخانه پرسپولیس! کمال کامیابی نیا مثل همیشه قابل اعتماد بود زیرا تیمش نمایش های قابل انعطافی را از خود به نمایش گذاشت تا برای دومین بار در سه سال اخیر به فینال برسد. مستحکم در مقابل چهار مدافع ، این مدافع تهرانی‌ در تکل‌ها محکم بود و مدام حملات حریف را از بین می برد و به ندرت توپ را دور می کرد – این را آمار عالی او نشان می دهد.

 

با چنین تعاریفی، صفحه نظرسنجی ای اف سی محل تقابل کمال کامیابی‌نیا و مهدی قائدی شده تا بتوانند پس از بشار، رتبه دوم بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را به دست بیاورند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمال کامیابی نیا بشار رسن بشار رسن کمال کامیابی نیا مهدی قایدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول کمال کامیابی نیا مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم

ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا پس از باخت تیمش مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

او درباره تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود، گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در راس کار با آقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند. چون من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم یک مقدار سخت است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

کامیابی‌نیا درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس