Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف  رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تعطیلی سراسری این شهر به مدت 2 هفته شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

احتراما همان طور که مستحضر هستید به موازات تلاش های مسئولان محترم اجرایی و نیز مجاهدت های بی دریغ مدافعلان سلامت، خاصه پزشکان، پرستاران و کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا و همچنین شواهد و یافته های اپیدومیولوژیک قطع چرخه انتقال و سرایت ویروس در آحاد مردم امری حیاتی و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس مجمع نمایندگان استان تهران که چند جلسه تخصصی و کارشناسی با حضور روسای دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران و نیز استاندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و مدیران و فرماندهان امنیتی و انتظامی برگزار کرده است پیشنهاد تعطیلی سراسری استان تهران به مدت دو هفته در بخش های دولتی، خصوصی و اجتماعی را ارائه می کند.

اتخاذ تصمیمی قاطع و فوری در این باره می تواند فرصت اجرای دقیق و به موقع مصوبات ستاد ملی کرونا توسط ستاد استانی و مجموعه شبکه سلامت استان تهران را بیش از پیش فراهم سازد. همچنین این امر مهم موجبات همکاری و همدلی میان بخشی فی مابین بخش دولتی و خصوصی، گروه های جهادی، نیروهای مردمی، بسیج، دستگاه های کشوری و قوای لشکری را فراهم خواهد آورد. لذا مجمع نمایندگان استان تهران از جنابعالی انتظار دارد از ریاست قوه مقننه موضوع تعطیلی سراسری در استان تهران به مدت دو هفته را به فوریت و تا وصول نتیجه پیگیری فرمایید.

رونوشت این نامه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران و روسای دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران، رئیس شورای شهر و شهردار تهران، فرمانده نیروی انتظامی و رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون بهداشتی ارسال شده است. 

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تهران قالیباف تعطیلی سراسری قالیباف کرونا در تهران تعطیلی تهران مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان

دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با حضور روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی و اتاق‌های بازرگانی ایران روز دوشنبه به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز به کار کرد.نمایشگاه منتخب توانمندی‌های صادراتی استان اصفهان و نشست نمایندگان اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا از برنامه‌های جنبی این رویداد بود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران