Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مجاهدان فی سبیل‌الله صفتی ممتاز و برازنده پلیس ایران اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی امروز در آیین معارفه روسای جدید عقیدتی ، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل و مرکز آموزشی شهید بیگلری مشگین‌شهر ناجا اظهار داشت: مجاهدان فی سبیل‌الله  صفتی ممتاز و برازنده پلیس ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت در جمهوری اسلامی است، افزود: امروز ایران اسلامی برخوردار از امنیتی پایدار و باثبات در عرصه بین‌المللی بوده؛ که این امنیت نه با توسل به زور و سلاح و مهمات، بلکه با تکیه بر نیروهای ولایی و در تراز انقلاب اسلامی و مردمانی در پیرو خط ولایت فقیه به دست آمده و این امنیت و آرامش پیکره استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی و ابرقدرت‌های شرق و غرب را به لرزه در آورده است.

سردار اشتری: مرزبانی ناجا با ‌اقتدار از حریم مرزی ایران مراقبت می‌کند /‌‌الحاق تجهیزات نوین و بروز به ناوگان دریایی مرزبانی‌10 هزار ‌جوان بسیجی برای تامین امنیت ‌سیستان و بلوچستان با ناجا همکاری دارند/ روی وحدت ‌مردم ‌حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام‌‌رئیس پلیس آگاهی ناجا: امنیت مطلوب در سیستان‌ و بلوچستان برقرار است/ 3000 عملیات مسلحانه ناجا علیه اشرار و قاچاقچیان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با گرامیداشت یوم الله 13 آبان بیان کرد: ملت ایران در طول ادوار همواره آگاهانه، عالمانه شعار استقلال و آزادی سر داده است و این روز را می‌توان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی در تاریخ ملت سرافراز ایران اسلامی و نفی استکبار جهانی دانست.

ادیانی صیانت از سلامت فکری، روحی و رفتاری کارکنان ناجا را از اولویت‌های سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: امروز مردم ولایتمدار ایران اسلامی اقتدار و مهربانی را توامان از ناجا می‌بینند که این مهم در فرمایشات مقام معظم رهبری و در پیام تبریک ایشان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صادر کردند، نمود و عینیت داشت.

در پایان مراسم  حجت‌الاسلام اللهیاری به سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل و حجت‌الاسلام حاجسار به سمت رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزشی شهید بیگلری ناجا منصوب شدند.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران اسلامی عقیدتی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند