Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@04:37:07 GMT

بازی هجومی هم به داد قطبی و بازیکنانش نرسید

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۹۸۷۸

بازی حساس دو تیم شیجیاژوانگ و شنزن ساعتی پیش برگزار شد و در نهایت پورعلی گنجی و یارانش توانستند در سوپر لیگ چین ماندگار شوند.

به گزارش طرفداری، یکی از مهم ترین بازی های مرحله پلی آف سوپر لیگ چین بین دو تیم شیجیاژوانگ و شنزن برگزار شد. دیداری که در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید و به و این تیم شنزن بود که توانست با امتیاز این دیدار از سقوط رهایی پیدا کند و به این ترتیب مرتضی پورعلی گنجی و همبازیانش با این نتیجه ادامه حضور در سوپر لیگ چین را بیمه کردند و در طرف دیگر افشین قطبی و بازیکنانش نیز تنها یک شانس دیگر برای سقوط نکردن در پیش خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان  شیجیاژوانگ که خوب می دانستند باید این بازی را با برد پشت سر بگذارند از همان دقایق ابتدایی بازی راه دروازه حریف را در پیش گرفتند و در حالی چند بار چیزی نمانده بود تا دروازه پورعلی گنجی و یارانش را باز کنند این اتفاق نیفتاد و بر عکس شرایط بازی در دقیقه 30 دروازه شیجیاژوانگ دروازه خود را باز شده دید! البته حملات شیجیاژوانگ همچنان ادامه داشت و به این ترتیب تا پیش از پایان نیمه اول باز ی به تساوی یک بر یک برسد.

دقایقی پس از آغاز نیمه دوم باز هم یاران قطبی و این بار  توسط موریکی توانستند به در وازه حریف برسند و با نتیجه دو بر یک از حریف خود پیش بیفتند. نتیجه ای  که تا دقایق پایانی برقرار بود تا اینکه اتفاق اصلی در دقیقه 80 افتاد. در حالی که بازیکنان شیجیاژوانگ  به دنبال سومین گل به حریف بودند روی یک ضربه کرنر و با یک گل به خودی بازی را به تساوی کشاندند و به این ترتیب دنیا برای افشین قطبی و بازیکنانش تیره و تار شد و با این تساوی و البته شکست با گل کاملا مشکوک شنزن در بازی رفت، یک شانس دیگر از دست آنها پرید.

با این حساب افشین قطبی و بازیکنان شیجیاژوانگ تنها یک شانس برای سوپرلیگی ماندن خود  دارند. آنها در حال حاضر باید روبروی  تیم ووهانزال قرار بگیرند و با  کسب برتری احتمالی در این بازی و رسیدن به رتبه پانزدهم از سقوط جان سالم به در ببرند.

مرتضی پورعلی گنجی نیز که چند فصل اخیر را در لیگ ستارگان قطر گذرانده بود، از ابتدای فصل فوتبالی فعلی و برای دومین بار باز هم پا به سوپرلیگ چین گذاشت و از زمان حضور در این تیم به عنوان یکی از بازیکنان اصلی پا به میدان بگذارند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قطبی و بازیکنان پورعلی گنجی لیگ چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، فجرسپاسی شیراز دیروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، در ورزشگاه حافظیه مقابل تیم لیگ برتری گل گهر سیرجان ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.
در دور بعدی جام حذفی نماینده فارس مقابل ملوان بندرانزلی سایپا به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید