Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو در مراسم آغاز بهره‌برداری از طرح آبرسانی به شهرستان سرخه در استان سمنان پیام تبریک رئیس جمهوری را به مناسبت افتتاح قرائت کرد.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در پیام حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به مناسبت افتتاح طرح آبرسانی به شهرستان سرخه آمده است:

مردم عزیز، مؤمن و انقلابی شهرستان سرخه

به برکت ماه مبارک ربیع و میلاد حضرت خاتم انبیاء و فخر اولیاء حضرت محمد مصطفی(صلوات الله و سلامه علیه) و امام جعفر صادق علیه‌السلام و گرامی‌داشت و تبریک این ایام فرخنده، شاهد تحقق یکی دیگر از وعده‌های دولت تدبیر و امید به شما مردم ولایتمدار و سختکوش شهرستان سرخه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه آبرسانی به شهرستان سرخه، شامل ده‌ها کیلومتر خط انتقال و احداث مخازن مختلف ذخیره و فشارشکن، ایستگاه‌های پمپاژ و سایر تأسیسات فنی مورد نیاز، از جمله طرح‌های مهمی است که با وجود شرایط دشوار و پیچیدگی‌های فنی مختلف، به دلیل نیاز منطقه و ضرورت چاره‌اندیشی برای آن، با سرعتی مناسب طراحی و به اجرا درآمد.

تأمین آب مورد نیاز در منطقه ما به واسطه قرار گرفتن در حاشیه دشت کویر و به تبع آن کمبود نزولات جوی، در طول تاریخ از اهمیت مضاعفی برخوردار بوده است و مردم فهیم ضمن سازگاری با این شرایط اقلیمی با صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف و هدر دادن آن، همواره قدردان این نعمت بزرگ الهی بوده‌اند و در آینده نیز همین رویه مبارک را ادامه خواهند داد.

امید است در سایه عنایات پیامبر بزرگ اسلام با اجرای این طرح، علاوه بر ایجاد آرامش خیال و اطمینان خاطر شما همشهریان عزیز، با تلاش و پایمردی بیش از پیش شاهد آبادانی و توسعه شهرستان و آینده‌ای روشن برای فرزندانمان باشیم.

از خداوند بزرگ سلامتی و توفیق همگان را مسألت می‌نمایم.

این گزارش می‌افزاید، رضا اردکانیان وزیر نیرو پیش از ظهر امروز، به منظور افتتاح طرح تامین آب پایدار شهرستان سرخه به همراه 15 روستای شهرستان فیروزکوه به استان سمنان سفر کرده است.

بر اساس این گزارش، طرح تامین آب پایدار شهرستان سرخه در سفر دوم حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری به استان سمنان تصویب شد و پس از انجام مطالعات لازم و بررسی‌های کارشناسی، اجرای طرح با هدف تامین آب 15 روستای شهرستان فیروزکوه و تامین آب شهر سرخه ابلاغ شد.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) حسن روحانی رضا اردکانیان وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران حسن روحانی رضا اردکانیان وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو آبرسانی به شهرستان سرخه تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا

سرایداری یکی از مشاغل پر زحمت در مدرسه محسوب می‌شود، این در حالی است که آنها نقش عمده‌ای در تشکیل فضا و محیطی سالم در مدارس را دارند. اما به گفته شهروندخبرنگار برای این قشر زحمتکش امکانات و مزایایی مانند مسکن در نظر گرفته نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باعرض سلام وادب خواهش می‌کنم گزارشی در مورد حقوق و مزایای نیرو‌های خدماتی وسرایداران آموزش وپرورش تهیه کنید.  آنها از خدماتی نظیر مسکن نیز برخوردار نیستند.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان