Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی با اعلام توزیع ۱۹ تُن گوشت قربانی به نیت امام زمان(عج) میان محرومان به مناسبت اعیاد ربیع‌الاول، گفت: سفیران مهدوی مسجد جمکران به مناسبت ولادت پیامبر(ص) با خانواده ۸ شهید شاخص اهل سنت در کرمانشاه و کردستان دیدار می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای چهارمین مرحله از فعالیت قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی، اظهار کرد: در این مرحله که از 9 تا 17 ربیع الاول، حدفاصل سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) و ولادت پیامبر اکرم(ص) در حال اجرا است، قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) با مشارکت خیران انجام و گوشت آن بین محرومان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه هنوز نمی توان آمار مشارکت مردمی در این مرحله از فعالیت قرارگاه را اعلام کرد، گفت: سه شنبه هفته گذشته با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» 19 تُن گوشت قربانی به نام امام زمان(عج) به منظور توزیع میان محرومان هشت استان، ارسال شد.

 

حجت الاسلام حسین آبادی درباره برنامه های میعاد منتظران برای 17 ربیع الاول، تصریح کرد: برگزاری محفل انس با قرآن از ساعت 16 تا اذان مغرب با حضور چهره های ممتاز قرآنی در روز سه شنبه، 13 آبان و نیز اعزام سفیران مهدوی مسجد مقدس جمکران به دو استان کردستان و کرمانشاه به منظور دیدار با خانواده هشت شهید شاخص اهل سنت این دو استان و اعطای متبرکات مسجد به آنها و تقدیر از کادر درمان این استان ها برای سالروز ولادت حضرت رسول ختمی مرتبت(ص) تدارک دیده شده است.

 

وی درباره برنامه های پایان هفته مسجد مقدس جمکران اعلام کرد: ویژه برنامه «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت الاسلام حاج ابوالقاسم، عضو مجلس خبرگان رهبری و قرائت دعای پرفیض توسل توسط حاج عباس حیدرزاده، آئین «کمیل عارفانه» با سخنرانی و دعاخوانی حجت الاسلام سیدمهدی محمدی و نیز آئین «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت الاسلام بنیادی و زمزمه دعای ندبه با نوای مهدی سماواتی، تدارک پایان هفته جمکران برای منتظران است.

 

حسین آبادی با بیان اینکه تولید و پخش سخنرانی چهره های برجسته منبر همچون حجج اسلام رفیعی و فرحزاد از شبکه های دو، پنج و قرآن هم برای هفته وحدت تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: روز گذشته (یکشنبه، 11 آبان ماه) با حضور جمعی از خطاطان قم اشعار و آیات در وصف رسول خدا(ص) در آستانه سالروز ولادت آن حضرت(ص)، در مسجد فاطمه الزهرا(س) جمکران کتابت شد.

 

گفتنی است، علاقمندان به شرکت در پویش نذیر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) با هر سطح از توان مالی می توانند از طریق کد دستوری *780*313# اقدام کنند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد تراز اسلامی 17 ربیع الاول مسجد مقدس جمکران امام زمان عج حجت الاسلام حسین آبادی ربیع الاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق(ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 16:30 از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی(عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام(عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند