Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@08:44:15 GMT

«مشق وحدت علیه استكبار» خوشنویسان شیراز در ۱۳ آبان

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۹۹۳۷

«مشق وحدت علیه استكبار» خوشنویسان شیراز در ۱۳ آبان

میکائیلی از اجرای برنامه بداهه‌نویسی «مشق وحدت علیه استكبار» به‌مناسبت سالروز ولادت پیامبر مكرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و روز جهانی استكبارستیزی در ۱۳ آبان‌ماه جاری در شيراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید میكائیلی»، امروز (دوشنبه 12 آبان‌) در جمع خبرنگاران ضمن تبریك فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت به تقارن این روز با 13 آبان‌،‌ روز جهانی استكبارستیزی اشاره كرد و گفت: بدین مناسبت سازمان بسیج هنرمندان برنامه‌های مختلفی را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرا می‌كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس افزود: نخستین برنامه ما اجرای برنامه بداهه‌نویسی «مشق وحدت علیه استكبار» توسط جمعی از خوشنویسان شیراز است كه این برنامه را در مراسم تجمع 13 آبان‌ ماه در صحن غدیر حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهیم كرد.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط شیوع كرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم و هنرمندان در این برنامه تنها از 6 نفر از خوشنویسان برجسته شیراز استفاده خواهیم كرد و برای كسب فیض و دریافت اثر هنری از خوشنویسان پیشكسوت و بزرگ شیراز نظیر استاد نعمتی و استاد چیزفهم به منزل آنان خواهیم رفت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس، زمان آغاز این مراسم را ساعت 9 صبح اعلام كرد و گفت: در این برنامه خوشنویسان به كتابت مطالبی در خصوص مبارزه با استکبار جهانی و اشعاری در مدح پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) پرداخته و آثار خود را به مردم شرکت‌کننده در مراسم اهدا می‌كنند.

وی با یادآوری اینكه برنامه مذكور با همكاری سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز اجرا می‌شود، گفت: علاوه بر این‌ها به‌همت انجمن عكس سازمان بسیج هنرمندان فارس مسابقه عكس از مراسم 13 آبان‌ماه برگزار خواهد شد و شركت‌كنندگان می‌توانند عكس‌های خود را برای این انجمن ارسال كنند تا به قید قرعه به برگزیدگان مسابقه جوایزی اهدا كنیم.
 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: هنرمندان فارس بسیج هنرمندان فارس سپاه فجر فارس شیراز سازمان بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با اساتید حوزه‌های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تأثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست‌های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

او با بیان اینکه لحظه‌ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه‌های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه‌های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

آیت الله عبادی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: انسان تشنه علم آفریده شده و می‌خواهد بداند در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه علم را به شیوه‌ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟