Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰ گلزار شهدا در استان به دلیل ضعف در زیرساخت‌ها دچار آسیب شده‌ و نیازمند بازسازی مجدد هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید منصور موسوی در نشست ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این استان ک در جنگ تحمیلی یک هزار و 880 شهید در راه دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد، که اکنون ساماندهی گلزار مطهر شهدای عزیز از اولویت‌های بنیادشهید و امور ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نزدیک به 70 گلزار شهدا در استان به دلیل ضعف در زیرساخت‌ها دچار آسیب شده‌  و نیازمند بازسازی مجدد هستند، عنوان کرد:برخی از گلزارهای شهدا در استان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران بازسازی شده و حفظ و نگهداری آنها به شهرداری‌ها واگذار شده‌است.

موسوی با اشاره به وجود مشکلات مالی در راستای بازسازی گلزار مطهر شهدا، بیان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته سازمان برنامه و بودجه استان، باید اعتباراتی را برای بازسازی اختصاص می‌داد، که عدم تخصیص این اعتبارات باعث شده که برخی از پیمانکاران به دلیل عدم وصول مطالبات کار را به صورت نیمه کاره رها کنند و با توجه به تورم موجود درخواست خاتمه پیمان دارند.

فرمانده سپاه استان کرمان: پایگاه مقاومت بسیج استانی در گلزار شهدای کرمان تشکیل می‌شودنصب کاشی جدید تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان + تصاویرپیکر شهید مسعود اردستانی در گلزار شهدا به خاک سپرده شد

معاون سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای ساماندهی گلزار مطهر شهدا در استان مبلغ پنج میلیارد تومان بوده که با توجه به عدم تخصیص اعتبارات از مرکز تاکنون این اعتبار بصورت کامل تخصیص نیافته‌است.

شهابی در ادامه خواستار تعیین تکلیف مجری طرح ساماندهی گلزار مطهر شهدا در استان شد و ادامه داد: این طرح به دستگاه‌های اجرایی فنی و باسابقه کار مربوط واگذار شوند تا کار به صورت با کیفیت به اتمام برسد.

شهابی افزود: موضوع مربوط به مطالبه پیمانکاران را می‌توان با در قالب فراخوان و تهاتر بدهی مالیاتی یا بانکی این پیمانکاران حل و فصل کرد.

در ادامه این نشست مقرر شد فاز دوم گلزار شهدای مرکز استان به صورت چند مرحله‌ای و از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری اجرا شود و فاز دوم گلزار شهدای شهر یاسوج در فضایی به مساحت 992 متر مربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 800 میلیون تومان، توسط استانداری استان پیش بینی شده و در دستور کار اجرایی قرار گرفته است.

در انتهای این نشست مقرر شد گلزار شهدای مناطقی که در حوزه طرح بازآفرینی شهری قرار دارند، با همکاری دستگاه‌های متولی، از محل اعتبارات این ستاد ساماندهی شوند.

انتهای پیام/542/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد گلزار مطهر شهدا ساماندهی گلزار شهدا در استان گلزار شهدای گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد