Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با درخواست از وزیر نیرو برای انجام مساعدت‌های لازم برای احداث سد فینسک گفت: پروژه انتقال آب دریای خزر باید با جدیت بیشتری پیگیری و دنبال شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس گلرو بعدازظهر امروز در آئین بهره‌برداری طرح آب‌رسانی به سرخه که با حضور وزیر نیرو در این شهرستان انجام شد اظهار داشت: مدیریت استراتژیک منابع آبی در عصر حاضر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: باید مساعدت‌های بیشتری برای احداث سدفینسک و پروژه انتقال آب دریای خزر صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه بیان کرد: بحران کم‌آبی از بحران‌های مهم عصر حاضر است و قطعاً این بحران در مناطق کویری و کم‌آبی همچون استان سمنان بیشتر به چشم می‌خورد.

بسیج سازندگی شبکه آبرسانی 28 روستای هرمزگان اصلاح می‌کندپیام روحانی به مناسبت افتتاح پروژه آبرسانی به شهرستان سرخه

گلرو با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و‌ کشاورزی خوب استان سمنان اظهار است: این حوزه‌ها با مشکل کم‌آبی مواجه است.

وی تداوم کار احداث سد فینسک را از مطالبات جدی خود از وزیر نیرو عنوان کرد و افزود: احداث این سد نباید دچار حواشی شود و خللی در این طرح ایجاد شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه گفت: اجرای طرح آب‌رسانی پایدار به سرخه در بلندمدت این شهرستان را از بحران آب نجات می‌دهد.

به گزارش تسنیم، طرح آبرسانی پایدار به شهرستان سرخه با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر نیرو احداث سد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است