Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خوش اقبال, معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: محدودیت های جدید تردد به مرکز استان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا از فردا اعمال می شود.‎

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد, حسین خوش اقبال با اشاره به شیوع فزاینده ویروس کرونا در استان و لزوم قطع زنجیره انتقال این بیماری اظهار داشت: بر اساس ابلاغ کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا؛ محدودیت های جدید تردد به مرکز استان به دلیل قرار گرفتن در وضعیت قرمز از فردا ( دوشنبه) اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه مشارکت مردم با رعایت توصیه های بهداشتی در کنترل بیماری موثر است؛ تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی محدودیتهای جدید در شهرستان کرمانشاه از فردا ساعت ۱۲ اعمال می شود و بر این اساس خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ممنوع است.

 وی افزود: این محدودیتها شامل  خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی نمی شود.

 خوش اقبال ادامه داد: بر اساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، این محدودیت ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان کرمانشاه اعمال می شود.

 وی خاطرنشان ساخت: در صورت عدم توجه به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

معاون استاندار با اشاره به اینکه کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا بایستی نسبت به اطلاع رسانی و اقناع سازی موضوع در افکارعمومی با همکاری رسانه ها و صدا و سیما اقدام کند؛ بیان داشت: مصوبات نشست آتی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا نیز در قالب اطلاعیه منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: دانا

کلیدواژه: اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟