Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوزتوفند سهمگین «گونی» در فیلیپین که از روز شنبه وارد این کشور شده بود، دستکم شانزده کشته برجای گذاشته است.

به نوشته روزنامه «واشنگتن پست»، مقامات فیلیپین روز دوشنبه با اشاره به شمار تلفات این توفند اعلام کردند، بیش از سیزده هزار ساختمان آسیب دیده یا به طور کامل تخریب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گونی که سهمگین‌ترین توفند جهان در چهار سال گذشته محسوب می‌شود، در قسمت‌های جنوبی این کشور بادهایی با سرعت ۲۹۵ کیلومتر ایجاد کرد. با این حال پیش از رسیدن این توفند به «مانیل» پایتخت فیلیپین، مسیر آن به سمت دریای جنوبی چین تغییر کرد.

به گفته دفتر پدافند غیرعامل فیلیپین در حال حاضر جستجو برای یافتن سه فردی که در خلال این توفند مفقود شده‌اند، ادامه دارد.

«رودریگو دوترته» رئیس جمهور فیلیپین قصد دارد روز دوشنبه بازدیدی هوایی از نواحی خسارت دیده داشته باشد. به گفته سخنگوی او، اگر ساکنین این مناطق به موقع تخلیه نمی‌شدند، شمار قربانیان بسیار فراتر می‌رفت.

توفند گونی در حالی جنوب فیلیپین را درنوردید که خسارات ناشی از توفندهفته گذشته که «مولاو» نام گرفته بود به طور کامل جبران نشده‌اند. این توفند نیز ۲۲ کشته برجای گذاشت که اکثر آن‌ها در اثر غرق‌شدگی بود.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1079483 برچسب‌ها طوفان فیلیپین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طوفان فیلیپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی

طبق گزارش منابع محلی تصادف اتوبوسی در کوه‌های آند واقع در شمال پرو، ۲۵ کشته و ۱۳ زخمی برجای گذاشته است.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است
  • وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • چین: فیلیپین اراده پکن برای حفاظت از حاکمیت خود را به جالش نکشد
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • چگونه بعد از فوت یک نفر از دارایی‌های کامل او باخبر شویم؟
  • شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم