Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبنم کلاهی دبیر فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین شرایط برگزاری لیگ برتر بسکتبال مردان و بانوان کشور اظهار داشت: تا به امروز تصمیمی برای تعطیلی لیگ نداریم و ستاد ملی مبارزه با کرونا هم در این خصوص هیچ نامه‌ای را برای ما ارسال نکرده است. ما تابع قوانین ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و اگر تا ۱۵ آبان ماه برای ما نامه‌ای مبنی بر تعطیلی لیگ ارسال شود آن را اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیماری کرونا یک موضوع جهانی است و برنامه‌ای نداریم. به خاطر بیماری کرونا عقب نشینی و لیگ را تعطیل کنیم. سلامتی ورزشکاران برای ما مهم است و با توجه به رعایت شیوه نامه‌ها این مسابقات را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: تیم‌های حاضر در لیگ قبل از آغاز مسابقات تست خواهند داد که تست تیم‌های تهرانی در محل فدراسیون انجام خواهد شد و تیم‌های شهرستانی هم باید در شهر‌های خود و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی آن شهر تست دهند و جواب تست‌های خود را برای فدراسیون ارسال کنند.

کلاهی در خصوص پنهان کاری باشگاه‌ها درباره مبتلایان خود به کرونا عنوان کرد: طبق مصوبه جلسه هماهنگی برگزاری لیگ اعلام شده است که هر تیمی در قبال اعلام مبتلایان کرونا کوتاهی کند و پنهان کاری از سوی باشگاه صورت بگیرد، بررسی و به کمیته انضباطی معرفی خواهد شد و قطعا هم جریمه‌های سنگینی از بابت این موضوع برای باشگاه‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

لیگ برتر بسکتبال بانوان و مردان کشور به طور همزمان ۱۵ آبان ماه آغاز خواهد شد. لیگ برتر بسکتبال بانوان در سالن دانشگاه آزاد اسلامی و لیگ برتر بسکتبال مردان در سالن آزادی به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

۱۵ روز یک بار از بازیکنان تیم، تست کرونا می‌گیریم/۱۳ آبان ماه راهی تهران خواهیم شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دبیر فدراسیون بسکتبال شبنم کلاهی لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر بسکتبال خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از «چراغ زنون» و استیکر
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت