Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:42:38 GMT

طب سنتی و طب مدرن؛ تقابل یا تطابق؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۰۳۷۹

طب سنتی و طب مدرن؛ تقابل یا تطابق؟

انجمن علمی دانشجویی پزشکی کرمان وبینار طب سنتی ایرانی و طب مدرن، تقابل یا تطابق را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در این وبینار دکتر امتیازی - دکترای تخصصی طب سنتی ایران از دانشگاه علوم پزشکی تهران - به معرفی تخصص طب سنتی ایرانی و جایگاه آن در ایران و جهان می‌پردازد.
همچنین دکتر ستایشی - دکترای تخصصی طب سنتی ایران از دانشگاه علوم پزشکی تهران - مفاهیم پایه طب سنتی ایرانی و رویکرد و کاربردهای آن را تشریح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وبینار طب سنتی و طب مدرن، سعی می‌شود به این موضوع پرداخته شود که اگر طب سنتی ایرانی و طب مدرن در تقابلند، چرا شاهد تخصص طب ایرانی به عنوان مسیری بعد از گذراندن دوره دکتری عمومی هستیم و اینکه اگر بین آن دو تطابق و همسویی وجود دارد، اساس و مفاهیم پایه طب ایرانی چیست و رویکرد آن در مقایسه طب مدرن چگونه است؟

در این جلسه زمانی نیز برای پاسخ به سوالات و ابهامات ایجاد شده در ذهن شرکت کنندگان اختصاص داده می‌شود.

وبینار طب سنتی و طب مدرن سه‌شنبه 13 آبان ساعت 18 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک

https://kmsa-official.ir/2020/10/31/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D8%B7%D8%A8-%D8%B3%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%B7%D8%A8-%D9%86%D9%88%DB%8C%D9%86/ مراجعه کنند و یا با آی‌دی‌ های @hr_ghasemirad و @Z_asadi20 در تماس باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انجمن علمی پزشکی کرمان طب سنتي طب سنتی ایران طب مدرن طب سنتی ایرانی طب مدرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم) پخت ماهی خاویاری به سبک آشپز آذربایجانی (فیلم) فرآیند پخت بره و ده‌ها مرغ زیر یک بشکه بزرگ فلزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بیل گردانی نمادی از آیین‌های تمدنی کشور
  • گسترش بحران تقابل ارزش‌های لیبرال با آزادیخواهان
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • طب ایرانی می تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد