Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در همایش علمای شیعه و سنی گفت: اشتراک در اعتقادات و باورها موجب پایداری وحدت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «آیت الله ابوالقاسم یعقوبی» امروز دوشنبه ( ۱۲ آبان‌ماه) در همایش علمای شیعه و سنی که در محل شهرستان راز و جرگلان برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر مهربانی ها و هفته وحدت، گفت: خداوند در قرآن کریم از مومنان می خواهد که سربلند و متعالی زندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: خداوند به مومنان در قرآن وعده داده که شما پیشتاز و جلودار هستید به شرطی که ایمان داشته باشید. 

 

 

وی بیان کرد: از نشانه های مومنان این است که وقتی به گروه ستمکار رسیدند، ثبات قدم داشته و محکم باشند. 

 

 

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: باید در برابر تهدید ها و تحریم های دشمنان، ثابت قدم باشیم و از صحنه بیرون نرویم.

 

 

آیت الله یعقوبی، اساس عزت اسلام و مسلمانان را در وحدت کلمه خواند و بیان کرد: زمانی صلابت اسلام از بین می رود که وحدت نداشته باشیم. 

 

 

وی داشتن هدف مشترک، اتحاد، پرچم ملی و قومیت ها را از عوامل وحدت آفرین برشمرد و افزود: آنچه موجب پایداری در امر وحدت می شود، اشتراک در اعتقادات و باورها است.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: میلاد پیامبر همایش وحدت شیعه و سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا

مدیرعامل آبفای خوزستان از آمادگی ۱۵۶ ایستگاه پمپاژ و ۳۸۰ پمپ مکنده برای دفع آب‌های سطحی در بارندگی‌های پیش رو خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صابر علیدادی گفت: همه تیم‌های عملیاتی و تجهیزات آبفا از روز گذشته در حال آماده‌باش هستند تا در صورت آب‌گرفتگی، کار تخلیه را با شدت بیشتری انجام دهند.

مدیرعامل آبفای خوزستان با بیان اینکه همه پمپ‌های مکنده وارد مدار فعالیت شده‌اند، افزود: همچنین پمپ‌های اس دی، ماشین آلات رفع انسداد، مکنده‌ها و دیزل ژنراتورها نیز فعال هستند.

علیدادی گفت: ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب برای کمک به دفع آب‌های سطحی در آماده‌باش کامل هستند، هر چند ورود روانآب‌ها به شبکه فاضلاب موجب خسارت به شبکه می شود.

خسارات وارده در بارندگی‌های قبلی هنوز دریافت نشده

مدیرعامل آبفای خوزستان یادآور شد: در بارندگی‌های قبلی، هشت هزار میلیارد ریال به شبکه فاضلاب، پمپ‌ها و ماشین آلات خوزستان خسارت وارد شد که تاکنون ردیف بودجه‌ای برای این موضوع تعریف نشده است.

علیدادی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای دفع فاضلاب در اهواز انجام می‌دهیم تا به شهروندان آسیبی وارد نشود.

تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان شناسایی شدند

مدیر مخابرات منطقه خوزستان نیز با اشاره به آماده‌باش کامل برای پایداری ارتباطات مخابراتی در پی هشدار باران شدید و وقوع سیلاب احتمالی گفت: تجهیزات و منصوبات مخابراتیِ در معرض خطر سیلاب در استان شناسایی شده تا در صورت وقوع سیلاب بر اثر بارش باران، اقدامات لازم برای پایداری شبکه در منطقه انجام شود.

رحیم فلاح‌زاده افزود: اقدامات و آمادگی لازم برای جلوگیری از بروز حادثه و ایجاد اختلالات احتمالی در شبکه بر اثر بارش باران یا وقوع سیلاب پیش‌بینی شده و در صورت نیاز، اقدامات مقابله‌ای لازم برای رفع خرابی و پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت‌رسانی به مشترکین انجام می‌شود.

بر اساس گزارش هواشناسی بیشترین شدت بارش ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود؛ همچنین ریزش تگرگ در برخی مناطق دور از انتظار نیست.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه