Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:03:54 GMT

پوشش گیاهی مشهد باعث آلرژی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۰۴۶۹

پوشش گیاهی مشهد باعث آلرژی می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رضا فریدحسینی متخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: آلرژی یکی از معضلات مردم است و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۰ حدود ۵۰ درصد مردم دچار آلرژی باشند.

او افزود: چندی پیش طرحی ارائه دادم که در شهر‌ها از درخت "ژینگو" که حساسیت‌زا نیست و هوا را نیز پاکیزه می‌کند، استفاده کنند که این طرح در آمریکا اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید دو راهکار ساده و نتیجه بخش برای پیشگیری از حساسیت‌های فصلی
این متخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی ادامه داد: از شورای اسلامی شهر مشهد نیز می‌خواهم به سوی استفاده از پوشش گیاهی غیرآلرژی‌زا در این کلانشهر برود تا کیفیت زندگی افزایش یابد.

در حاشیه جلسه شورای شهر مشهد از رضا فرید حسینی، استاد دانشگاه علوم پززشکی مشهد که از سوی فرهنگستان علوم پزشکی به عنوان دانشمند برگزیده کشور برای دریافت نشان درجه اول دانش، انتخاب شده است، قدردانی شد.

ژینگو گیاه بومی چین و ژاپن است و برگ‌های آن شبیه گیاه پر سیاوشان است و با اینکه این درخت در اغلب خاک‌ها رشد می‌کند، ولی بهترین نتیجه در خاک‌هایی با زهکشی کامل حاصل می‌شود.


انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حساسیت های فصلی پوشش گیاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این حادثه ساعت عصر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل_چ (ع) کاشمر منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس