Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «آقای سانسور» همچنان در معدود سینماهای دایر در کشور روی پرده قرار دارد و مجموع فروش آن نیز به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، با وجود تعطیلی اکثر سینماهای تهران و شهرستان‌ها و توقف نمایش فیلم‌ها، فیلم سینمایی «آقای سانسور» طبق اعلام سایت سمفا در معدود سینماهای دایر در کشور در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع فروش این فیلم سینمایی نیز تاکنون به مبلغی حدود ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

«آقای سانسور» تا قبل از تعطیلی سالن‌های سینما تنها دو هفته روی پرده قرار داشت و حالا با شرایط تعطیلی بخش عمده سالن‌ها طبق اعلام سازندگانش، همچنان با استقبال مخاطب روبرو است.

علی مثنوی مجری طرح این پروژه درباره وضعیت ادامه نمایش «آقای سانسور» گفت: متأسفانه بخش عمده سالن‌ها به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده‌اند و فیلم تنها در چند شهر به نمایش خود ادامه می‌دهد. به گزینه‌هایی مانند اکران آنلاین هم فکر کرده‌ایم، اما با توجه به انتشار نسخه قاچاق فیلم‌ها و فضای ناامنی که در این حوزه وجود دارد فعلا تصمیم قطعی در این رابطه نگرفته‌ایم.

محمدرضا فروتن، بهرام افشاری، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمود پاک‌نیت، علی مثنوی، گیتی قاسمی، امیر کربلایی‌زاده، صحرا اسدالهی، امیراشکان مثنوی، شاهین باباپور، علی ضیایی، حسن نوری، بابک برزویه، همراه با هنرمند خردسال آریانا مثنوی گروه بازیگران این فیلم کمدی را تشکیل می‌دهند.

پخش این فیلم برعهده شرکت سینمایی نمایش گستران قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آقای سانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد