Web Analytics Made Easy - Statcounter

فایل صوتی مولودی‌خوانی مهدی رسولی مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام را به مناسبت هفدهم ربیع‌الاول؛ سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام صادق (ع) می‌شنوید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فردا سه‌شنبه 13 آبان‌ماه و 17 ربیع‌الاول مصادف با سالروز ولادت با سعادت و فرخنده پیامبر(ص) و امام صادق (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت و در شب این عید بزرگ صوت مولودی‌خوانی و سرود مهدی رسولی ذاکر اهل‌بیت علیهم‌السلام را در مدح و ثنای رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق علیهماالسلام می‌شنوید.

 

 

خیر دنیا و آخرت در نگاه امام صادق (ع)2 راهکار پیامبر(ص) و امام صادق برای نجات از فتنه‌های روزگارثواب شرکت در نماز اهل سنت در بیان امام صادق (ع) / افسوس امام ششم از بداخلاقی با مخالفانجایگاه رعایت حرمت پیامبر(ص) در کلام امام صادق (ع)ثمرات عصر ظهور در بیان امام صادق (ع)روایت امام صادق از ازدواج پیامبر(ص) با حضرت خدیجهزمینه‌های قیام زید / ستایش زید در بیان رسول اکرم(ص) و امام صادق (ع)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام صادق ع پیامبر ص ربیع الاول مهدی رسولی امام صادق ع پیامبر ص ربیع الاول مهدی رسولی امام صادق پیامبر ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی باحضور جمعی از مسئولان از خدمات سیدمحسن حمزه لو قدردانی و رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی  معرفی شد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این آیین  از ساخت  بزرگراه و راه اصلی  چهار برابر میانگین کشور  در ۵۴ ماه گذشته خبرداد.

سیدمحسن حمزه‌لو  افزود: اخذ ۹ هزار فقره سند مالکیت تک برگی در این استان و کسب رتبه نخست کشوری در برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن از جمله دستاوردهای اداره کل راه و شهرسازی بود.

 

سرپرست  راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوینی نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • ویدئو| نوحه‌خوانی مداح عراقی برای عملیات «وعده صادق»
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی