Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ دوم خلبان فرهاد گودرزی، سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: بمب افکن‌های راهبردی سوخو ۲۴ با حمل انواع موشک‌های بهینه شده و نقطه زن نیم تنی ساخت داخل که توسط متخصصان نیروی هوایی ارتش آماده بهره برداری شده است، اهداف زمینی اعم از رادارهای زمینی دشمن فرضی را با موفقیت منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مرحله همچنین جنگنده های اف-۱۴ و میگ-۲۹ با انجام عملیات رزم هوایی شرایط درگیری در صحنه واقعی نبرد را با موفقیت به اجرا گذاشتند.

امیر سرتیپ دوم  گودرزی با بیان این که نهمین رزمایش اقتدار فداییان حریم ولایت بر اساس صحنه واقعی جنگ انجام می شود گفت: ناظران و داوران ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) در همه مراحل انجام این رزمایش حضور داشته و به ارزیابی اقدامات، دستاوردها و نتایج آن خواهند پرداخت.

2727

کد خبر 1450578

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی جنگنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی امروز در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهار کرد: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است و اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می شود.

مکفی ادامه داد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • (ویدئو) فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!