Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام صالح اسدی بعدازظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموزان پارس‌آباد با محوریت شهید صادق قربانی به‌عنوان آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها اظهار کرد: اقتدار کشور و نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدا بوده و برگزاری یادواره شهیدان، مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدا کسانی بودند که راه خوبی انتخاب کرده و دشواری‌های راه را برای ما هموار کردند و ما نیز وظیفه داریم با لبیک به وصایای آنان، ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس‌آباد تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی حماسه‌آفرینی و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروز بوده و سبب آشنایی نسل جوان با ارزش و جایگاه شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها می‌شود.

اسدی بیان داشت: شهدا برای کوچه‌ها و محله‌های ما مایه افتخار و آبرو هستند چرا که شهدای عزیز با خونی که اهدا کردند، برای کشور آبرو خریدند.

پیام شهیدان مقابله با تهدیدات دشمن و بالندگی کشور است

وی با بیان این‌که پیدا کردن راه سعادت حقیقی و دمیدن روحیه انقلابی‌گری در نسل امروز از دیگر اهداف یادواره شهدا است، ادامه داد: دانش‌آموز محور بودن این‌گونه برنامه‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های یادواره است که نشان از اجرای بهتر برنامه و تأثیرگذاری بیشتر بر روی نسل امروز دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: شهدای دانش‌آموز با ایثار خود در طول دوران دفاع مقدس درس خود را به درستی پس دادند و نیاز است دانش‌آموزان امروز نیز آرمان‌های شهدا را پاس بدارند.

اسدی افزود: دستاوردهای به‌دست آمده برای کشور مرهون فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا است و امروز همه ما وظیفه داریم تا راه آن عزیزان را ادامه و آرمان‌ها و وصایای آن‌ها را در جامعه عملی کنیم.

وی تصریح کرد: پیام شهیدان آمادگی در برابر تهدیدات دشمن، رشد و بالندگی کشور و توجه به علم و مدرسه است.

گفتنی است؛ اجرای سرود توسط دانش‌آموزان بسیجی، مداحی و سینه‌زنی بخشی دیگری از این مراسم بود.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا پارس آباد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس

«روزی که ما با بقایای موشک دشمن عکس یادگاری می‌گرفتیم» vs «روزی که دشمن سوار بر بقایای موشک‌های ایران عکس یادگاری می‌گیرد»

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس