Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی باادب مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: با توجه به درپیش بودن روز ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و همچنین با در نظر گرفتن رعایت مسائل بهداشتی به خاطر شیوع کرونا، تشکل‌های دانشجویی تصمیم گرفتند این مراسم، امروز به صورت نمادین و با شعار "دانشجو، مبارزه با استکبار و خدمت‌رسانی به مردم" برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در این مراسم استادان و دانشجویان در بیش از ۱۵۰ دانشگاه و مرکز علمی، ظهر امروز در ورودی اصلی مراکز تحصیلی خود حضور یافته و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند. بیشتر بخوانید لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله (ص) در مبارزه با استکبار جهانی مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به دهه استکبار ستیزی، دانشجویان بسیجی سعی خواهند داشت در این ایام و در قالب ۱۵۰ گروه جهادی، در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم در حوزه‌های معیشتی، خدمات بهداشتی و درمان مثمر ثمر باشند.

با ادب بیان کرد: همچنین توزیع لوازم بهداشتی و ضد عفونی کردن نقاط پر خطر نیز در حال برنامه‌ریزی است.

او تصریح کرد: بسیج دانشجویی وظیفه خود می‌داند در امور اجرایی و خدمت‌رسانی شایسته به مردم از طرف مسئولان، مطالبه گر جدی باشد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده، مراسم اصلی روز ۱۳ آبان سه‌شنبه در جوار حرم مطهر رضوی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

مهدی طالبی جانشین فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد نیز گفت: این تجمع نمادین از نظر جمعیت اندک و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت کنترل شده برگزار شد.

او افزود: در این تجمع دانشجویان و استادان این دانشگاه در گروه‌های پانزده نفره و با فاصله از هم پلاکارد‌هایی با مضامین متناسب با روز ۱۳ آبان، استکبار ستیزی، محکوم کردن توهین رئیس جمهوری فرانسه و گرامیداشت هفته وحدت در دست داشتند.   انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با استکبار جهانی 13 آبان شیوع کرونا فاصله گذاری اجتماعی بسیج دانشجویی خراسان رضوی ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی