Web Analytics Made Easy - Statcounter

مذاکرات نهایی میلاد زکی پور و محمد مهدی مهدی خانی با مسئولان گل امشب صورت می گیرد

کاروان تیم گل‌ گهر شب گذشته تهران را به مقصد سیرجان ترک کرد تا اردوی خودش را برای انجام بازی اول مقابل سپاهان در خانه برپا کند.

به گزارش طرفداری، محمد میری هافبک فصل گذشته نساجی مازندران که در ابتدای فصل جدید قراردادی را با گل گهر امضا کرده بود، پس از تصمیم جدایی و مذاکره با مدیران باشگاه سیرجانی رضایتنامه خودش را برای حضور در تیم ذوب‌آهن دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد زکی‌پور (مدافع فصل گذشته استقلال) و محمد مهدی مهدی ‌خانی (مهاجم اسبق شهرخودرو که فصل گذشته در تیم واراژدین کرواسی بازی کرد)، امشب برای انجام مذاکرات نهایی و قطعی شدن قراردادشان با گل ‌گهر وارد سیرجان می‌شوند.

ضمن اینکه قرار است علیرضا ابراهیمی مدافع و کاپیتان تیم گل‌گهر نیز از فردا در تمرینات تیم حاضر و به جمع سایر نفرات اضافه شود.

شاگردان امیرقلعه نویی روز شنبه هفدهم آبان و در چارچوب هفته اول لیگ بیستم، میزبان سپاهان در سیرجان خواهند بود.

منبع / فارس

 

همچنین بخوانید:

میلاد زکی پور: از هواداران استقلال تشکر می‌ کنم که من را تحمل و حمایت کردند

میلاد زکی پور از استقلال جدا شد / رسمی

گل گهر سیرجان، مقصد احتمالی میلاد زکی پور

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلاد زکی پور گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد مهدی طهماسبی از البرز ۲-ماهان صفری از ایلام ۳-محمد مهدی مهدورزاده از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن