Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بارگاه ملکوتی امام رئوف (ع)، در آستانه میلاد بابرکت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) حرم رضوی گل آرایی شد.

امین بهنام، معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی با بیان اینکه گل‌آرایی ویژه حرم رضوی با بیش از ۲۴ هزار گل تزئینی و فصلی اهدایی صورت گرفته است، گفت: گل‌های مورد استفاده در گل‌آرایی حرم مطهر رضوی اهدایی تولیدکنندگان گل و گیاه سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گل‌آرایی حرم مطهر رضوی به مناسبت این عید فرخنده هم‌اکنون در اماکن متبرکه رضوی به دست خدام افتخاری در حال انجام است.

بهنام اظهار کرد: ۲۰ هزار گل‌بوته فصلی و ۴ هزار شاخه‌گل تزئینی برای گل‌آرایی صحن و سرای بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) استفاده شده است.

همچنین در آستانه ۱۷ ربیع الاول، کتیبه‌هایی در مکان‌هایی از جمله ایوان طلای صحن انقلاب نصب و صحن‌های بارگاه ثامن الحجج (ع) چراغانی شد.

کد خبر 5062543

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم رضوی میلاد پیامبر امام صادق ع ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر هفته وحدت یوم الله 13 آبان کرمانشاه گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل گل آرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از امروز تا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تشدید فعالیت سامانه بارشی شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • رونمایی از کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید