Web Analytics Made Easy - Statcounter

رواج مصرف گرایی به خصوص در حوزه برق یکی از چالش های مهم این استان است که در تابستان گذشته بیشترین نواسانات و قطعی برق استان ناشی از همین تجمل گرایی ها و چشم و هم چشمی ها بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، مصرف گرایی و چشم و هم چشمی از چالش های مهمی است که این روزهای گریبان گیر بسیاری از شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رواج مصرف گرایی به خصوص در حوزه برق یکی از چالش های مهم این استان است که در تابستان گذشته بیشترین نواسانات و قطعی برق استان ناشی از همین تجمل گرایی ها و چشم و هم چشمی ها بوده است.

نورپردازی های که تنها جنبه خود نمایی دارند و عامل اصلی مصرف گرایی در شهرستان های کوچکی هستند که خودشان در تامین وتوزیع بهینه برق مشکلات فراوانی دارند و بارها نیز مشولان شرکت توزیع نیروی برق استان از طریق رسانه ها خواستار رعایت تیک مصرف برق از سوی شهروندان شده اند.

متاسفانه این رویه درست که نشد بازهم در کوچه و محافل شهری شاهد افزایش این پدیده شوم نورپردازی ها در طول سال هستیم که علاوه بر تحمیل بار مالی برای مصرف کنند باعث زیان به توسعه پایدار برق سایر شهروندان است.

توجه به مصرف گرایی درست و استفاده بهینه از برق می تواند عاملی برای حقوق سایر شهروندانی باشد که در مصرف برق بیشترین همت را به خرج می دهند تا شاید لامپی در روستایی روشن بماند.

امیدواریم متولیان حوزه فرهنگ عمومی در این حوزه تاکیدات بیشتر داشته باشند تا شاهد کاهش این خرده فرهنگ غلط در سطح استان باشیم و به الگویی کم نظیر برای سایر شهرستان های کشور تبدیل شویم.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مصرف گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد