Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:20:00 GMT

ساخت شهرک فناوری انرژی در اهواز پیگیری می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۱۱۴۴

ساخت شهرک فناوری انرژی در اهواز پیگیری می شود

به گزارش ایرنا اصغر مصاحب دوشنبه در نشست با مشاوران مستقر در مرکز کسب و کار اهواز و انجمن سازندگان نفت و گاز استان در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز بیان کرد: سازمان صمت موافق راه اندازی شهرک فناوری انرژی در خوزستان است و مطالعات آن انجام گرفته و با انجام یکسری اصلاحات کار اجرایی آن انجام خواهد شد.

وی افزود: با نشست هایی که با وزارت نفت انجام دادیم مسوولان این وزارتخانه نیز مساعدت های خوبی برای راه اندازی این شهرک دارند و در شرکت ملی نفت نیز پیگیر راه اندازی این شهرک در اهواز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصاحب ادامه داد: در نظر داریم با الهام گرفتن از مدلی که در اهواز ایجاد می شود در چند شهرستان دیگر نیز این مدل را اجرا کنیم و شرکت نفت نیز عهده دار تامین سرمایه ساخت این شهرک خواهد بود.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به ۲ مورد از اهداف این سازمان افزود: عارضه یابی  و تربیت مشاوران برای کمک به واحدهای تولیدی از اهداف این سازمان است، وجود مشاوران دانا و آگاه باعث می شود تا به واحدهای تولیدی برای داشتن تولید هر چه بهتر و حل مشکلات خود بهتر عمل کنند.

 مشاوران باید دانش و مهارت را باهم داشته باشند

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بیان کرد: در مواردی در کشور تب مشاور بالا گرفت و هر فردی که مدرک دانشگاهی را کسب کرده بود فکر می کرد که می تواند در حوزه مشاوره فعالیت کند اما این چنین نیست.

وی افزود: مشاوران صنایع باید دانش و مهارت داشته باشند و بتوانند بین مهارت و دانش پیوند ایجاد کنند.

مصاحب اظهار داشت: مشاوران باید از دانش انجمن های علمی استفاده کنند و با مشکلات واحدهای صنعتی آشنا باشند.

وی گفت: خوزستان در بخش مشاوران واحدهای تولیدی نسبت به استان های دیگر پیشرو بوده است و برای داشتن مشاورانی کارا و آگاه این سازمان در نظر دارد که آموزش هایی را در نظر بگیرد.

مصاحب افزود: رویکرد سازمان توسعه‌ای و حمایتی است وتمام تلاش این سازمان توسعه فعالیت های صنعتی در کشور است.

امروز چهارشنبه با حضور سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شرکت ایرمان استیل حفاری کیش که در تولید و تعمیر قطعات حفاری فعالیت خواهد داشت در شهرک صنعتی شماره سه اهواز افتتاح شد.

این شرکت با سرمایه گذاری یکصد میلیارد ریال و یجاد اشتغال برای ۳۵ نفر راه اندازی شد.

در خوزستان ۷۳ ناحیه و شهرک صنعتی وجود دارد. 

برچسب‌ها رونق تولید جهش تولید شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید جهش تولید شهرک صنعتی رونق تولید جهش تولید شهرک صنعتی اخبار کنکور راه اندازی شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ فرشاد مقیمی مدیر عامل این سازمان در بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) در گفتگو با صنعتگران، کارآفرینان و نمایندگان واحد‌های صنعتی برای رفع برخی از موانع در زمینه صنایع کوچک و متوسط قول پیگیری داد. مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، همچنین در دیدار با هیئت‌های تجاری کشور‌های مختلف مهمترین محور‌های ارتقای همکاری با این کشور‌ها را پیگیری کرد. در روز نخست این رویداد؛ رئیس اتاق بازرگانی عراق، رئیس اتحادیه سرمایه‌گذاران بین المللی کشور گرجستان، هیئت تجاری کشور روسیه و رئیس اتاق بازرگانی کشور ترکمنستان با حضور در غرفه شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کردند. نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو۲۰۲۴) با هدف نمایش ظرفیت‌های صادراتی ایران و بستر‌های اصلی تجارت خارجی با سایر کشور‌ها تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه