Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی میر حسینی گفت: خشونت و ظلم سیستماتیک در پلیس و سیستم قضایی آمریکا امروز به گونه ای است که در برخورد با رنگین پوستان فاشیستی رفتار می کنند و پلیسی که در ملا عام قتل کرده است را تنها به چند ماه زندانی و اخراج محکوم می کنند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، با اشاره به افول روز افزون امریکا گفت: بیش از چهار دهه است که امریکا و هم پیمانانش به دنبال تضعیف و از بین بردن جمهوری اسلامی ایران هستند و تا کنون از هیچ تلاشی برای اعمال رفتارهای خود کوتاهی نکردند و علی رغم همه تلاش های استکباری خود ایران روز به روز به پیشرفت در حوزه های مختلف رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امریکایی ها  به علت ناتوانی در برابر برآورده کردن نیازهای مردم کشور خودشان هم امروز به سمت افول هستند و این افول به گونه ای است که در حال فروپاشی از درون است.

میرحسینی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند:"برخی که مذاکره با آمریکا را حلّال مشکلات می دانند، صددرصد اشتباه می کنند" چرا که وضعیت اقتصادی امروز امریکا و بدهی چندین میلیارد دلاری آن و آوضاع آشفته داخلی آن به خصوص در همین مسله بیماری کرونا باعث شده است تا مسیر افول آن روز به روز بیشتر و بیشتر شود.

وی تاکیدکرد: میزان فقر و سقط جنین و وضعیت اسف بار جرم و جنایت در این کشور به گونه ای است که بیشتر تحلیل گران حوزه سیاسی رفتارهای غلط و سیاست های صددرصد اشتباه ترامپ عاملی بر این افزایش افول و قرار گرفتن در سراشیبی شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: خشونت و ظلم سیستماتیک در پلیس و سیستم قضایی آمریکا امروز به گونه ای است که در برخورد با رنگین پوستان فاشیستی رفتار می کنند و پلیسی که در ملا عام قتل کرده است را تنها به چند ماه زندانی و اخراج محکوم می کنند و در این در حالی است که پلیس متخلف می بایست قصاص می شد.

وی افزود: حضور غیرقانونی امریکایی ها در سایر کشور های جهان و اعمال جنایت های غیر انسانی علیه مردم کشورهای مختلف دنیا و همچنین ظلم ها و جنایت های این کشور در حق مردم خود آمریکا باعث شده است تا چهره امریکا در داخل و خارج از آن روز به روز سیاه تر شود.

میرحسینی گفت:قوانین تبعیض آمیز در این کشور در برخورد با شهروندان خود به خصوص اینکه در قانون اساسی آمریکا نژادپرستی جزو اصول است گویای همه این قانون شکنی ها است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت:وقتی چامسکی به روشنی اعلام می کند: آمریکا به تغییرات ساختاری نیاز دارد و اعتراضات اخیر را نشانه ای روشن بر نژادپرستی سیستماتیک می داند باید دانست که این کشور در آستانه یک افول و فروپاشی قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گونه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با گازاشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از الجزیره، تصاویر ویدیویی نشان می‌دهد که پلیس بامداد چهارشنبه به سوی معترضان گاز اشک‌آور شلیک و ۲ نفر را نیز بازداشت کرد.

از سوی دیگر خبرهای رسانه ها حاکیست که پلیس شهر نیویورک نیز برای سرکوب اعتراضات دانشجویان و حامیان فلسطین، وارد دانشگاه کلمبیا شد.

تصاویر ویدیویی نشان می‌دهد که پلیس نیویورک سیتی وارد دانشگاه شده و معترضان نیمکت‌ها را مقابل ورودی‌های ساختمان قرار داده و دست‌های یکدیگر را گرفته و شعارهایی در حمایت از فلسطین سر دادند.

آسوشیتدپرس گزارش داد که پلیس معترضان را بازداشت کرد.

یکی از خواسته‌های اصلی گروه‌های دانشجویی طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا آن است که این دانشگاه وجوه سرمایه‌گذاری را از شرکت‌هایی که از حملات اسرائیل به غزه سود می‌برند، خارج کند.

دانشگاه کلمبیا روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حالی که گفت‌وگوهای سازنده بین رهبران دانشجویان و مقامات دانشگاهی ادامه دارد، «متأسفانه، ما نتوانستیم به توافق برسیم.»

۲۱ نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در نامه‌ای به هیات امنای دانشگاه کلمبیای نیویورک نوشتند: زمان آن است که دانشگاه قاطعانه عمل کند، کمپ‌های معترضان را منحل کرده و امنیت و ایمنی همه دانشجویان خود را تضمین کند.

دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا که این روزها کانون جنبش «همبستگی با مردم غزه» شده است، از معترضان حامی فلسطین خواسته بود متفرق شوند و در برابر خواسته دانشجویان این دانشگاه اعلام کرد که روابط با اسرائیل را قطع نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • پلیس آمریکا با گاز اشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه فلوریدای جنوبی حمله کرد
  • حمله با گازاشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • فیلم| رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان
  • رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان | ویدئو
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • هشدار دانشگاه کلمبیا به دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد