Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@05:56:54 GMT

عباسعلی چهارشنبه راهی آلمان می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۱۴۴۴

بانوی کاراته‌کای المپیکی ایران، برای انجام عمل جراحی زانوی خود، چهارشنبه شب راهی آلمان می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کاراته، حمیده عباسعلی بانوی المپیکی کشورمان چهارشنبه ۱۴ آبان ساعت ۲۳ راهی آلمان می‌شود.

طبق هماهنگی صورت گرفته عباسعلی با پرواز قطر راهی هانوفر آلمان خواهد شد و در آنجا زیر نظر زرگر امینی پزشک معالج، دومین عمل جراحی بر روی زانوی مصدوم خود را انجام خواهد داد و فنر کار گذاشته شده در زانویش را خارج خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیده عباسعلی ۱۲ اسفند سال گذشته و در جریان دیدار فینال رقابت‌های لیگ جهانی سالزبورگ در اتریش در ثانیه‌های پایانی مقابل حریف ایتالیایی به شدت آسیب دید و دچار پارگی رباط ACL زانو شد و در کشور آلمان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: عباسعلی این هفته به آلمان می‌رود/ کاپیتان از شر "پیچ" خلاص می‌شود!

انتهای پیام/

برچسب ها: حمیده عباسعلی کاراته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاراته حمیده عباسعلی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت یک خیر نیکوکار و استاد دانشگاه در اقدامی خداپسندانه، مادری پس از تحمل ۶ سال حبس از زندان آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

این خیر با پرداخت بدهی ۸۴۰ میلیون ریالی بانوی مذکور، مقدمات آزادی این زندانی را فراهم کرد تا وی بتواند طعم شیرین آزادی را بچشد.

سید جواد تهامی، رئیس ندامتگاه فردیس گفت: کمک به آزادی زندانیان یک حرکت معنوی و ماندگار نزد خداوند متعال است که با این اقدام نیک خانواده‌ای از گرفتاری و مشکلات رها می‌شود.

کد خبر 6091386

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور