Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بر اساس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، معاون فرهنگی و هنرهای شهری این سازمان روز دوشنبه در این باره گفت: با توجه به اهمیت پیشبرد اهداف آموزشی در علوم نوین و همچنین استفاده از خلاقیت دانش آموزان و دانشجویان در زمینه های گوناگون علمی؛ با همکاری مرکز پژوهشگران جوان و گروه آموزشی سیگما این جشنواره برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد طالبی با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره، ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این جشنواره استفاده از پنج طرح برتر دانش آموزان در سطح شهر تهران و همچنین حمایت از ایده های نوآورانه دیگر دانش آموزان توسط این سازمان است.

به گفته طالبی، اشاعه فرهنگ زیبا شناسی و ارتقای کیفیت محیط زیست شهری در راستای هویت ایرانی-اسلامی، بازسازی چشم اندازهای عمومی، نقاط عطف بصری و نشانه های شهری، ایجاد تناسب، امنیت و آرامش روانی، هماهنگی بین عناصر مختلف شهری و در نهایت ارج نهادن به زندگی و ارزشهای تمدن اسلامی ایرانی از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای سیاستگزاری جشنواره به ۱۰ نفر منتخب این مسابقات جوایز نقدی اهدا می شود، ادامه داد:  تعدادی از نفرات منتخب این جشنواره، امکان حضور در دوره های تخصصی مسابقات جهانی رباتیک سال آینده را دارند و از بین آن ها، افرادی برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ رباتیک، انتخاب می شوند.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی مهلت ثبت نام در این جشنواره را از ۱۳ آبان تا ۱۶ آذر اعلام کرد و گفت: افراد علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به نشانی اینترنتی tehrantebo.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها سازمان زیباسازی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان زیباسازی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران سازمان زیباسازی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران اخبار کنکور شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»

اولین تصویر از «مگالوپولیس» ساخته «فرانسیس فورد کاپولا» پیش از رونمایی در جشنواره کن ۲۰۲۴ منتشر شد.

به گزارش ایسنا، نخستین تصویر از فیلم سینمایی «مگالوپولیس» ساخته «فرانسیس فورد کاپولا» که با سرمایه شخصی او ساخته شده است با حضور «آدام درایور» و «ناتالی امانوئل» منتشر شد.

این پروژه سینمایی که جشنواره‌های مهم سینمایی در رقابت برای نمایش آن بودند، سرانجام به جشنواره کن رسید و سازنده سه‌گانه «پدرخوانده» فیلم جدید خود را در بخش مسابقه کن رونمایی خواهد کرد. 

 «مگالوپولیس» پروژه‌ای است که کاپولا برای اولین بار در سال ۱۹۸۳ شروع به نوشتن آن کرد و با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده که بخشی از آن با فروش بخش قابل توجهی از املاک او تامین شده است.

«مگالوپولیس» با دو ساعت و ۱۵ دقیقه مدت زمان داستان یک کلان شهر را پس از ویرانی تصادفی آن دنبال می کند، با دو دیدگاه رقیب؛ یکی از یک معمار ایده آلیست (آدام درایور)، دیگری از طرف شهردار عملگرا (جانکارلو اسپوزیتو).

در فیلم سینمایی «مگالوپولیس» بازیگران دیگری چون «فارست ویتاکر»، «ناتالی امانوئل»، «جان وویت»، «لارنس فیشبرن»، «اوبری پلازا»، «شیا لابوف»، «کلوئه فاینمن»، «کاترین هانتر» و «داستین هافمن»، «دی بی سوینی»، «تالیا شایر»، «جیسون شوارتزمن»، «جیمز رمار» و «جیانکارلو اسپوزیتو» مقابل دوربین رفته‌اند.

«آناهید نظریان»، «بری آزبورن» و «دارن دیمتر» تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم سینمایی هستند.

«فرانسیس فورد کاپولا» از بزرگترین فیلمسازان معاصر سینمای جهان است که از جمله افتخارات و جوایز سینمایی وی طی چهار دهه فیلم‌سازی می‌توان به جایزه‌ اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی در سال ‌۱۹۷۱ برای «پاتون»، جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی در سال ‌۱۹۷۳ برای «پدرخوانده»، جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی در سال ‌۱۹۷۵ برای «پدرخوانده‌۲»، جایزه بفتا بهترین کارگردانی در سال ‌۱۹۷۸ برای «اینک آخرالزمان»، جایزه دوربین جشنواره برلین در سال ‌۱۹۹۱، جایزه نخل طلا و جایزه فیپرشی جشنواره کن در سال ‌۱۹۷۹ برای فیلم «اینک آخرالزمان»، جایزه نخل طلا و جایزه بهترین فیلم معنوی جشنواره کن در سال ۱۹۷۴ برای فیلم «مکالمه»، جایزه گلدن گلوب برای بهترین کارگردانی در سال ۱۹۸۰ برای «اینک آخرالزمان»، جایزه گلدن گلوب برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه در سال ‌۱۹۷۳ برای «پدرخوانده»، جایزه ویژه پنجاهمین سال تأسیس جشنواره سن‌سباستین در سال ‌۲۰۰۲، شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز در سال ‌۱۹۹۲، جایزه صدف طلایی بهترین فیلم و جایزه فیپرشی جشنواره سن‌سباستین و ... اشاره کرد. 

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۱۴ تا ۲۵ می ۲۰۲۴ (۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۵ خردادماه) برگزار می‌شود و امسال «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی ریاست هیات داوران را بر عهده دارد و «جورج لوکاس» خالق سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» و استودیو ژاپنی جیبلی هم با دریافت جایزه نخل طلای افتخاری مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • «قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»