Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@09:37:19 GMT

آمریکا خطا کند، حشدالشعبی فورا پاسخ می دهد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۱۶۰۶

آمریکا خطا کند، حشدالشعبی فورا پاسخ می دهد

یک تحلیل‌گر عراقی ضمن هشدار درباره هرگونه اقدام هواپیماهای آمریکایی علیه نیروهای مقاومت گفت که تمامی اهداف آمریکا در تیررس نیروهای مقاومت این کشور قرار دارد.

به گزارش مشرق، هاشم الکندی» تحلیل‌گر سیاسی عراق، امروز (دوشنبه - ۲ نوامبر)، به نیروهای ائتلاف آمریکایی درباره انجام هرگونه اقدام علیه اهداف مقاومت اسلامی یا مقرهای سازمان الحشد الشعبی هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «المعلومه» تصریح کرد: مقاومت اسلامی در عراق با دقت کلیه تحرکات هواپیماهای جاسوسی آمریکا بر فراز آسمان عراق را رصد می‌کند. تمامی اهداف آمریکایی نیز تحت نظارت و رصد نیروهای مقاومت عراق قرار دارند.نیروهای آمریکایی در صورت ارتکاب هرگونه حماقتی، با پاسخ سریع سلاح جدید و پیشرفته مقاومت مواجه خواهند شد و اوضاع مانند گذشته نخواهد بود.

این تحلیل‌گر عراقی افزود: مقاومت اسلامی عراق همچنان به آتش‌بس پایبند است اما در صورت نقض آن از سوی طرف آمریکایی و ارتکاب هرگونه حماقتی، قطعا پاسخ قاطعانه‌ای خواهد داد.

«مصطفی سند» رئیس کمیته پیگیری در دولت «عادل عبدالمهدی» نیز امروز تصریح کرد که  رابطه آمریکا و عراق به بن‌بست رسیده است تجاوزهای آمریکا علیه عراق افزایش یافته و دیگر به مرحله کارد به استخوان رسیده است.

وی با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در هدف قرار دادن فرماندهان نظامی و رسمی این کشور گفت: آمریکا تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ عراق آمریکا حشدالشعبی جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک ارقب هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک ارقب هدف قرار داده است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

دیگر خبرها

  • بندر حیفا را موشک‌باران کردیم
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • النجباء: مقاومت عراق بانک اهداف بزرگی دارد
  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد